Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Banned For NLR op til flere gange Og selfsuply som ikke passer


aspect

Recommended Posts

In-game navn: Jakob Mongolen
SteamID: STEAM_0:1:117419012
Ban Reason: Selfsuply og NLR op til flere gange
Hvem har banned dig?: Greenberg
Hvorfor skal du unbannes?: Jeg har ikke selfsuplyet, jeg skiftede til weapon dealer for at se om am pm bygningen var fri men så var den ik og så skiftede jeg job til tyv og en af mine venner gav mig en ak... Og jeg nlr'ede en gang hvor jeg blev raidet hvor jeg var ved at skrive /advert 112 jeg bliver raidet ved villa græsset, så blev jeg skudt og skrev det like 1 sek efter jeg var skudt... Men skal jeg have ban for det?
Håber jeg får unban for hvad fanden skal jeg få tiden til at gå med
Elsker serveren <3
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg købte ak'en til min ven!!! Men efter så han at han havde en deagle så han gav mig den tilbage + du sagde intet jeg kunne ikke høre hvad du sagde og var meget forvirret da jeg blev bannet ffs!

Og jeg fik også penge for ak'en så der er jo ik noget der?!?! Jeg gad godt snakke privat med dig og forklare dig hvad der helt præcist er sket...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg solgte min ven en ak! da han så han havde en deagle gav han mig den igen??? Og desuden den der nlr var virkelig i en tynd tråd, 1 x nlr = nlr op til flere gange? Nah vel...

Men må jeg forklare dig hvad der egentligt er sket over skype eller noget efter fodboldkamp pga jeg tror dette er en stor misforståelse

Jeg vil gøre alt for unban men det burde ikke være nødvendigt da mit unban ikke var helt korrekt

Jeg tror det hele ville være nemmest med din skype så kan jeg forklare dig sandheden, jeg har brugt mindst 60 timer på serveren jeg tror godt jeg kender regler?

Må jeg spørge hvem det er som styrer unban osv?

For personen vil jeg gerne forklare situationen

 

AlexanderDKA bestemmer du? For så vil jeg gerne snakke med dig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Og det med nlr skal ik ske igen jeg elsker serveren og bruger stort set alt min tid derinde og aner ik hvordan jeg skal få dagen til at gå uden den <3 Og misforståelsen med selfsuply kan forklares håber jeg får unban, har MEGA interesse for serveren + jeg kender regler ret godt, jeg ved den nyeste ændring i regler er fear rp er fjernet

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, Jakob Mongolen said:

 

Må jeg spørge hvem det er som styrer unban osv?

For personen vil jeg gerne forklare situationen

 

AlexanderDKA bestemmer du? For så vil jeg gerne snakke med dig

 

Det er ham der banned dig der bestemmer om du skal have unban.

4 hours ago, Jakob Mongolen said:

Må jeg forklare nogen hvad der er sket!?!?

Du skal bare vente til at du får svar.

Det hjælper ikke er blive ved med at spørge.

 

Bare vent. ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.