Xean -.- Skrevet April 30, 2020 Del Skrevet April 30, 2020 Okay, jeg har forsøgt at forklare poly før, også i en video, men forsøger igen. Du skal forestille dig din EGP skærm er et kordinatsystem, med 512(x) 512(y) prikker. Spoiler I screenshot'et over er der 512 punkter fra venstre til højre og samme nedaf. Så lad os sige du vil lave en trekant som fylder "det hele" af skærmen. Så skal du bruge punkterne (256,0), (512,0), (512,512) HUSK en vector2 skal bruge 2 punkter (x,y) wirelink:egpPoly(N, vec2(256,0), vec2(512,0), vec2(512,512)) Spoiler Så kan du rykke så meget på de 3 punkter som du overhovedt vil. Spoiler wirelink:egpPoly(N, vec2(50,0), vec2(512,0), vec2(512,512)) Du kan også tilføje flere punkter. (Tror du kan adde så mange du vil, så længe de ikke overskrider hindandene. Ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det udover:) Spoiler Hvis du gør sådan: Vil din poly aldrig blive tegnet For at løse det: I dette tilfælde skal "G" rykkes til højre side af "D" Spoiler Har ikke lige testet den in-game, har aldrig rigtigt brugt mere end 5 vector's da det ikke rigtigt har været nødvendigt. Ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det, du kan også forsøge at se min video jeg har lavet: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ra1fi💧 Besvaret Maj 1, 2020 Del Besvaret Maj 1, 2020 +1 for at brugt geogebra 😋 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bimse👌 Besvaret Maj 2, 2020 Del Besvaret Maj 2, 2020 Min matematiklærer ville elske dig Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zuggs Besvaret Maj 2, 2020 Del Besvaret Maj 2, 2020 +1 Fordi du er bedre end mig til matematik inde for koordinatsystemet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar