Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Wittenberg


Wittenberg

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:177938466

Hvorfor skal du unbannes: Jeg syntes ik min straf den er fair. Palle Jensen tager min bil hen til pd uden en eneste grund (Han konfiskere den uden grund).  Derefter siger han så til mig at nu skulle han vise mig hvordan man køre ordenligt (i min bil) Hvor så jeg følger efter ham og siger til ham han skal stop. Han kører den hen til PD, Og skal til at sætte en hjulklemme på, På dette tidspunkt har jeg ikke tid til at skrive til en Staff, Fordi hvis jeg gjorde havde jeg skulle betale en bøde på 10k. Jeg skynder mig så at løfte bilen væk fra ham, Og sæt den på vejen ved siden af mig. OPK Vælger så at gå under min bil inden den rammer jorden, Så han dør af den. Også banner han mig med grunden psys gun abuse... Jeg forstår godt hvis jeg ikke kan få unban, Men jeg syntes ikke selv det er en retfærdig straf. 
-Wittenberg

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Wittenberg.

 

Din straf er skam helt fair. Du har rigtig mange timer på serveren, så du burde ikke være i tvivl om hvordan tingene fungere herinde.

 

Et dags ban er en helt normal straf, for dit physun abuse. Du tager bilen helt fra pd og begynder at gå rundt med i luften.

 

Synes du skal tage dit ban, og så skal du overveje at kalde en staff, hvis du har problemer med en fail konfiskering af din bil.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.