Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang XP for Politiet


Frank Hvam

Recommended Posts

Hej alle.

 

Mange kender nok efterhånden Gang systemet, samt hvordan man får XP og bestiger stigen op til spot 1# på listen over alle gangs. Dette kræver, man laver weed, tager master samt laver pd-raids osv. alt dette er noget der tillægger jobbene Tyv og Gangster. Jeg savner en alternativ måde til, at skaffe xp til ens gang imens man håndhæver loven, med andre ord man spiller Betjent. Jeg ser tit gangs, hvor størstedelen spiller politi til dagligt.

 

Man kan uden tvivl bare nævne, "bare lav weed", "bare nup master" og derefter komme videre. Mit forslag er igen, at lave en alternativ måde hvorved Betjente får XP ved at udføre deres pligter. Nogle eksempler kunne være, at man får en lille portion xp for en vis procent af den udbetaling man får fra bankboksen. Et andet eksempel kunne være at man som kriminelle, får xp for at holde masterne.

 

Dette er blot eksempler intet færdigt, derfor kunne det være fedt hvis jer der er interreseret i dette forslag ville smide flere eksempler eller ekstra addons til mit forslag.

 

Selføgelig skal der tages forhold til forslag som får folk til at ville arrest mere! Det skal ikke ødelægge rp'en eller forsage problemet. Men mere give betjente noget at kæmpe for udover en større bankboks!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jørgen Slaskestang skrev:

Super fedt forslag, dog tror jeg ikke at man skulle få XP for at arrestere folk, der ville komme mange random arrests. Måske kunne man få XP for at tage masten tilbage som politi, eller noget i den stil.

Det med masten er også fedt, føler tit betjente er ligeglade med dem og der er ikke meget fokus på dem.

 

Men det med arrest kan jeg godt se, men jeg tror på man kan gøre et eller andet med arrest og xp måske hvis man defender mod dem der flygter med keypad crack osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det giver jo ikke menig!

Et gang på stavox er set som kriminelt og der for er der til tyve og gangster. Så de kan hjælpe hinanden med kriminelle aktiviteter.

Politi og gang her på ingen måde en sammenhæng, da politi er et loveligt job.

Arko ville det ikke give menig at et loveligt job kan opstøtte om nåde kriminelt!

 

Det ville være fedt at få nye måder at få xp på, men ikke som et loveligt job.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Ra1fi💧 skrev:

Det giver jo ikke menig!

Et gang på stavox er set som kriminelt og der for er der til tyve og gangster. Så de kan hjælpe hinanden med kriminelle aktiviteter.

Politi og gang her på ingen måde en sammenhæng, da politi er et loveligt job.

Arko ville det ikke give menig at et loveligt job kan opsætte om nåde kriminelt!

 

Det ville være fedt at få nye måder at få xp på, men ikke som et loveligt job.

Har ikke lige tænk over "gang" tilhøre kriminelle. Tænker det mere som en "clan" hvor folk samles og spiller for at climb en liste. Men det din synsvinkel.

 

Tak for et svar!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.