Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Phillip Smith


Recommended Posts

In-game navn:  Phillip Smith

SteamID: STEAM_0:1:89791071

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg skal være en del af ledelse, da jeg har erfaringerne og har planer for min Politi styrke! Det skal være en professionel styrke som har styr på det, jeg har opsat det flere gange med @Michael K og ved flere godt har kunne lide det.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg har haft nogle private problemer som har gjort jeg ikke lige har været online! Men jeg er klar igen.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil opnå en professionel  styrke som ved hvad vi laver, jeg vil opsætte rammer for hele politistyrken så man opnår forskellige ting!

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage med jeg har tidligere erfaringer fra feks FIvem og Arma 3, jeg har lavet sådan en styrke før med Michael K, og det fungerede rigtig godt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nope

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.