Hop til indhold
Stavox

[Afslået] aOSSIa


OSSI

Recommended Posts

Ingame navn: aOSSIa
SteamID: STEAM_0:1:44410551
IRL fornavn: Oscar
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja, jeg har været Senior admin på en server som Dynn også ejer som hedder Zypress (Skriver har været fordi at serveren ikke længere er oppe), der tog jeg rigtig mange cases og hjalp så godt jeg kunne. Gjorde en forskel med at hjælpe andre junior admins og admins med at komme igang eller hvis der var noget de undrede sig over + jeg tog rigtig mange cases.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Fordi at jeg har meget erfaring med admin, da jeg har haft min egen server, en dansk og engelsk server. Og fordi at der er meget ventetid med cases, og jeg synes selv at jeg er meget hurtig med at tage cases og så at dem som har callet case bliver glade efter. Synes jeg er mere kvalificeret end andre admins, da jeg kan holde hovedet koldt, og jeg kan håndtere pressede situationer, og har været højere end Senior Admin på mange store servere, og er på alle aftener hvor jeg ser at andre admins ikke er på. Og kunne også se mig selv som en god admin pga at jeg aldig har fået nogen som har været negative i de cases jeg har haft på Zypress og andre servere. Der er self rigtig mange admins som er gode på staffholdet, men tænker i søger staffs pga ventetiden på cases, og det der hvor jeg vil gøre mit bedste og self at personen/erne bliver glade.

Kunne også tænke mig at være med på staffholdet fordi at jeg bliver glad hver gang jeg tager cases, da jeg møder nye folk hele tiden, og fordi at jeg synes det er mega sjovt at tage cases!.

Tænker jeg har en støre fordel end de andre staffs, da jeg har taget over 1200 cases på Zypress, og mange på de andre servere. 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 For det første en meget sød og glad dreng som hele tiden har smil på læben, synes aldrig jeg er sur.

Og så ville jeg bidrage med hurtige opklarede cases, hvor vi self får alting løst!. + at jeg spiller meget derinde, spiller aldrig på andre servere, Og ja, alt ialt bare en rigtig god RP server!.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, har som sagt haft min helt egen server, en Dansk og Engelsk, hvor jeg har lagt meget meget tid i, og har være Senior Admin på Zypress :). Kan nærmest alle commands.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger meget min mic, og skrifteligt synes jeg at jeg er pænt godt til, men lidt tastefejl er der, men bruger mest min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Tirsdag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Onsdag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Torsdag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Fredag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 2:00

Lørdag: 11:30 -Spilletid- 2:00

Søndag: 11:30-Spilletid-22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Tror det var alt :).

 

MVH: aOSSIa/Oscar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du for et -REP Fra mig af på grund af følgende:

 

1. Meget kort ikke ikke fyldende

2. Møder ikke så tit og når jeg gør har du en grim attitude

3. Din ansøgening er uoverskueligt at kigge på 

Men Held og Lykke ❤️

 

-Jonatan

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.