Hop til indhold
Stavox

[Afslået] KKris


KKris

Recommended Posts

Ingame navn

  • KKris

 

SteamID:

  • STEAM_0:1:69849325

 

IRL fornavn: 

  • Nicklas


Alder: 

  • 15 (04-06--2004)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Jeg har haft tidligere erfaring inde på adskillige Communities. Jeg har blandt andet været Admin på Garry's Mod serveren Zypress men den er lukket ned. Inde på zypress tog jeg mange forskellige cases som indeholdt forskellige problemer som jeg skulle håndtere. De problemer syntes jeg at jeg håndteret meget dybtgående og de endte altid med det valg som jeg syntes var bedst for begge parter. Men derimod har jeg også haft kendskab til andre administrative jobs. En anden erfaring jeg har haft er da jeg var Senior Admin på en Minecraft server som desværre også er lukket ned men da jeg var indblandet i det community, lærte jeg meget om de forskellige roller i et community og hvordan man håndtere sig i forskellige situationer og hvordan man skulle håndtere forskellige klager og cases som man fik.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  

Grunden til skal være en del af staff-teamet er fordi jeg vil tage det 100% seriøst. Jeg har god kendskab til reglerne og jeg er moden, tålmodig og jeg vil altid havde det gode humør i forskellige cases. I skal vælge mig fordi jeg er frisk på cases og jeg vil vælge det valg som jeg syntes er bedst og som også er bedst for begge parter.  Jeg har også et godt overblik så jeg kan holde styr på alt det der sker i den case som jeg er tildelt. Jeg vil hellere ikke unødvendigt diskutere med de personer som jeg er i case med men vis dette sker vil jeg forblive robust og ikke blive irriteret over de fornærmelser man godt kan modtage. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?

 

Det jeg kan bidrage med er det erfaring som jeg har fået fra forskellige communities. Jeg kan hjælpe med og give de korrekte straffe eller advarsler som jeg syntes er retfærdig men også at spillerne syntes  er retfærdig. Jeg er god til at tage konstruktiv kritik til mig, jeg syntes at alle personers mening tæller selvom vis jeg ikke kan lide personen så høre  jeg på hvad de siger og derefter vil jeg tænke over om jeg skal gøre noget ved den måde jeg er Admin på. Jeg vil gerne hjælpe dem som måske er nye til RP eller dem som bare har brug for lidt ekstra hjælp. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har haft tidligere erfaring med ULX og jeg kan huske nogen af de mest basale commands men man kan altid blive bedre. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Skriftligt syntes jeg at jeg er udmærket til at formulere mig men jeg er derimod bedre mundtligt. Jeg bruger kun mic og det er fordi jeg syntes vis man skriver det over chatten kan man hurtigt blive misforstået i de holdninger eller beslutninger man har taget. Men at bruge mic virker også mere professionelt end og ikke bruge mic. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg kan være på fra eftermiddag til aften i hverdagene men derimod kan jeg være på næsten hele dagen og hele natten i weekenden. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Nej det tænker jeg ikke der er 

 

 

Mange tak fordi i ville læse min ansøgning. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.