Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MathiasTH


H1PZ

Recommended Posts

Ingame navn: MathiasTH
SteamID: STEAM_0:1:172775495
IRL fornavn: Mathias 
Alder: 11 snart 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Har været meget inde for Fivem , som også er noget RP. Har os været lidt på Garry's Mod. Mine roller har været forskellige.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Fordi jeg kan forklare ting nemt på en børnevenlig måde. Sådan en måde som børn forstår nemmere,  da jeg ikke selv er så højt oppe i alderen. Kan holde hovedet koldt. Snakker pænt til alle udover mine venner:). Har humor. Kan tage mange cases, som jeg tager seriøst. Har et godt overblik, som kan hjælpe mig i mine cases og i andre situationer. Har nemt ved at lære og huske derfor reglerne godt og lære ULX menuen virkelig hurtigt og nemt med kun lidt hjælp. Vil tage en del cases og være meget online. Kan tage kritik og vil forbedre mig og arbejde på mine fejl, så jeg kan blive bedre.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Har et godt overblik over tingene. Jeg lære nemt.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan forklare tingene på en mere børnevenlig møde, da jeg selv ikke er så højt oppe i alderen, så kan forklar det på den måde jeg selv forstod reglerne.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har lidt erfaring, men er klar til at lære mere og nyt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Bruger du ofte din mic?: ja jeg er hurtig til at skrive og formulere mig godt + kan argumenter for min sag. Har en velfungerende mic. Spiller meget Computer har 340 timer i garry's mod. Kan reglerne og er god til at huske. Har som skrevet et ret godt overblik, som kan hjælpe mig meget i cases. Jeg kan holde hovedet koldt i mange situationer. Er ikke lige så nem at få ud af kurs.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

HVERDAG

Mandag 16:00 - 21:00

Tirsdag 16:00 - 21:00
Onsdag 16:00 - 21:00

Torsdag 16:00 - 21:00

Fredag 16:00 - Forskelligt

 

Weekend

Lørdag 10:00 - forskelligt
søndag 10:00 - 21:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja det kan godt være jeg er 11 år, men tror stadig godt jeg kan bruges som staff på jeres server. Vil også vise at nogle mindre årige også kan være staff og at nogle faktisk kan finde ud af det, selvom de kun er 11 år.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, sprit lone 🐐 skrev:

+rep

- Du virker virkelig moden af din alder.
- God længde ansøgning.

Held & lykke med det, ven.

Har aldrig set en person på 11 år sætte så flotte kommaer.

Tak for de søde ord sætter pris på dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.