Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Boris Johnson nu med steamID


Boris Johnson

Recommended Posts

Ingame navn: Boris Johnson
SteamID: STEAM_0:0:12355009
IRL fornavn: Dennis
Alder: 23

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har været admin på en del servere efterhånden, både på CS og Gmod. Jeg har også haft min egen server. Jeg gjorde en forskel ved at holde styr på at folk ikke failrp'er og rdm eller cdm. Jeg er konsekvent men fair! 👍

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg kender de mest basic DarkRP regler på serveren, og jeg kører meget rundt og snakker og spille med folk og hjælper der hvor jeg kan. Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige.

Jeg har meget erfaring som admin, jeg er lidt rusten på commands men jeg kan de fleste 😉 Hvis jeg laver en kvajer så tager jeg selfølgelig min straf, fair skal være fair.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

I får en moden og meget aktiv staff, der også er god til at holde hovedet koldt.

Jeg taler altid til folk med respekt (I staff relaterede situationer)

Jeg har en god forståelse af hvordan serveren fungere, og kan hjælpe andre spillere og guider dem til at de ikke laver samme fejl igen.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har jo været admin før og har haft egens server 😉 Ellers er jeg lærenem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg taler flydende dansk og er god til at skrive hvis det bliver nødvendigt, ellers så bruger jeg altid min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg studere på E-Learning hjemmefra og planlægger selv min tid på nær mandage, ellers har jeg tid hver dag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Næh det tror jeg ikke 🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kaptajnfiskepind

Du får en -Rep

 

- En meget kort ansøgning du har lavet.

Uddyb gerne alle dine svar lidt mere. Du kan evt få lidt inspirationen fra andres ansøgninger, dog med antagelsen at du ikke må kopire.

 

- Du har 73 timer på stavox, hvilket ikke er meget.

- Du har en fin historik, kun jail og en enkelt ban = Fordi du har valgt at leave under Jail.

- Jeg ser dig ikke så tit online.

 

På nuværende tidspunkt synes jeg ikke du egner dig til jobbet, som staff.

Held og lykke.

 

//Else

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Else

Tak for din kommentar.

Nej 73 timer er ikke meget, men jeg har mange timer generalt på Gmod og jeg føler mig meget egnet til et arbejde som admin. Jeg har været fraværende de seneste dage da jeg have problemer med min internet, ellers så er jeg ofte online.

 

Bliver det nødvendigt med en ansøgning på et andet tidspunkt skal jeg nok huske at uddybe mig mere 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.