Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage


lixtyy

Recommended Posts

Dit ingame navn: Ming Lo Ling

Staff ingame navn: Kasper

Dit SteamID: STEAM_0:1:34027245

Staff SteamID: STEAM_0:0:65716313

 

Forklar situationen: Det der sker er at jeg går hen til Kasper hvor vi spørger om vi kan købe licens, det nægter han så at sælge til os.. derefter siger han vi skal gå ud fordi han bygger og låser dørene.
Jeg vælger så at jeg vil dræbe ham da han nægter at sælge licens, og da jeg tror dørene er lukket vælger jeg at raid, men da jeg kommer tilbage er dørene åbne og jeg skyder ham.

 

Også bliver han sur eller noget, og tp til mig og siger jeg bryder den ene og den anden regel og jeg gjord det bare for at være nederen.
siger så jeg dræber ham da han nægter at sælge mig licens, og det siger han er en lortegrund?

 

Bevis: Har ikke beviser, men Kasper sagde selv jeg skulle skrive en klage. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.