Hop til indhold
Stavox

[Solved] ZeTaZ som laver forskelsbehandling


Asbjorn

Recommended Posts

Dit ingame navn: Egon Sindssyg
Staff ingame navn: ZeTaZ
Dit SteamID: STEAM_0:0:104678836
Staff SteamID: ZeTaZ (Kan ikke finde SteamID på ham da han er leavet)
Forklar situationen: Jeg er igang med et større byggeprojekt (Som ses tydeligt) hvor efter der så dukker en spiller op ved navn "Hacker". 
Hacker kører sin bil op lige foran byggerskiltet og jeg siger siger pænt hej da han kommer hen til min base. 
Et par sekunder efter siger han ("Problemet af at jeg gerne vil køre her") idet han kører direkte ned i min base. 
Herefter kører han helt ned i basen og synes det er sjovt og siger ("Er det her ikke propblock"). 
Jeg bliver rigtig irreteret fordi jeg sidder og hygger mig med at bygge, hvor han så kommer for at forstyre mig og ødelægge spillet for mig.
Jeg kalder Admin og ZetaZ kommer et par minutter efter. Han giver mig direkte efter jeg har fortalt episoden Jail for at sige ("Jeg har kaldt admin").  
- Hacker nævner også admin op til flere gange i situation har jeg lige set på min video (men det har han ikke fået straf for endnu 
(Det var mig som kun skulle have straf for det på grund af han ikke ville se bevis på det hele) 

Bygger er ude fra rp og derfor troede jeg godt jeg måtte sige det selvom jeg ikke skulle have sagt det, men han gjorde mig så irreteret. 
Jeg får selvfølgelig min straf for at sige at jeg havde kaldt admin, men så ser jeg så at ZeTaZ Kun giver en lille advarsel-
til person der lige har prøvet på at ødelægge spillet for mig bevidst. 
Jeg fortæller så ZeTaZ at jeg ikke synes det er iorden at han meget hurtigt og kontant skal give mig en straf for at jeg sagde admin (ingen advarsel til mig), 
men at han så giver sin Gangven(Hacker) fra BIC kun en advarsel. 
Jeg glemte også at hacker brugte sin physicgun til at tage hans bil op med, og det fortalte jeg ZeTaZ at han skulle hvert i fald have en straf for det. 
Det tog mig lidt tid at få ZeTaZ overbevist om at det ikke var okay og han fik så sin straf for gøre det, men han var stadigvæk meget skæptisk over at give ham en straf for noget. 
Jeg fortæller ham så flere gange at jeg har video på det han har gjort og det er værre ind bare at stå og forstyre en, men det får var åbenbart ikke noget han behøvede. 
Jeg fortæller ham at jeg mener der er forskelsbehandling-
det han har valgt at gøre fordi jeg skulle direkte have en straf, og det er også okay, men at han så kun giver ham den anden en lille advarsel-
for at forstyre mig meget bevidst og kører ned i min base er mig en kæmpe gåde. 
Efter at jeg fortæller ZeTaZ at jeg vil ligge en klage på forum fordi jeg-
syntes at det har var fuldstændig uacceptabelt, så sagde han så til mig efter-
jeg sagde at han ikke engang ville tage imod videobevis. Så efter sagde han åbenbart nu at han gerne ville se det nu efter jeg spurgte for 3 gang, og at han ikke hørte hvad jeg sagde de andre gange da jeg fortalte at jeg havde bevis. Jeg fortæller ham at jeg ligger en klage med det samme fordi jeg har fået nok og casen har været på godt snart en halv time hvor han prøver at "beskytte sin ven" for at få nogen straf overhovedet bare fordi de er i samme gang(min mening).  
Bevis: Første video (

2nd video (

 

)

 

Skrev det her meget hurtigt, så undskylder for stavefejl aha

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er lidt ligeglad med straffen både ham og mig fik, men det er pointen i at han

1. Nævner staff op til flere gange

2. Kommer bevidst og irritere mig

3. Går ikke væk fra min base når jeg siger han skal

4. Bruger sin physicgun til at tage sin bil op med 

 

Og at ZeTaZ ignorere mig når jeg fortæller jeg vil vise ham video og oveni så slutter han casen af med at sige "Den her case har taget alt for lang tid nu så vi slutter den her" som om at tiden på casen betyder mest. 

 

Jeg kalder admin fordi jeg bliver forstyrret imens jeg bygger, hvorefter personen jeg har kaldt admin på fortæller at jeg har sagt "Staff" en gang når han selv har sagt det op til flere gange og oveni gjort irriteret mig, kørt ned i min base, og ikke gået når jeg har bedt ham om det. Og at jeg fordi jeg indrømmer jeg har sagt staff inden i min egen bygning hvor jeg har bygger skilt oppe får jeg en straf for, men han for ikke en skid for det han har gjort. Ville ønske jeg havde video på hele samtalen med ZeTaZ Hvor jeg gentagene gange spørge om han vil se video hvor jeg derefter får et nej. Først efter jeg begynder at snakke om en klage på forum vil han se beviser på noget. Det var så tydeligt at se hvilken side han var på, og det mener jeg ikke er fair overhovedet.

 

Jeg fik direkte jail for at indrømme at jeg sagde staff en gang efter Hacker fortalte det til ZeTaZ i casen, men det er fanme trist at fortælle at jeg skal have straf for det når han selv går og siger det op til flere gange og ikke selv får en straf for det.. Han fik kun en advarsel for at gøre de 3 første punkter længere oppe (1,2,3)

 

 

 

Har ikke fået hele samtalen med men her er noget af den selvom det ikke rigtig kan bruges til noget

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Egon.

 

Til at starte ud på, vil jeg gerne høre, om du har andre clips med Hacker som nævner admin i RP. Da de klip du har linket er der kun en af dem, hvor han nævner det en enkelt gang, og der siger han bare, at du ikke skal nævne staff i RP. Udover det mennes jeg ikke, at du nævnte at Hacker havde overhoved sagt admin i RP.

 

Omkring det med irritation.

Hacker virkede ikke helt bevidst, om at bygger skiltet var der (hans egen fejl), og da han fik det afvide, så var han hurtig til at komme ud ad basen. Apropo det du nævner med physicgun abuse, så snakkede jeg med Bimse omkring det med at han løftede sin bil, og der fik jeg fortalt at det var intet galt med dette. Da han ikke kunne komme op af den rampe bilen holdte foran.

 

I det han kommer ud af basen triller han langsomt væk, og ja, jeg kan godt se at han provokere dig lidt, men du vælger selv at følge med og svare igen - som på ingen måde gør gavn.

 

Og som det sidste vil jeg gerne sige, at jeg blander på INGEN måde RP/gang relateret ting og mit staff-arbejde sammen.

 

Fortsæt god dag - ZeTaZ

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er bare pointen i at han ingen straf får for at stå og provokere og irritere mig imens jeg bygger, og at slet ikke synes det var fair at jeg fik jail for at nævne rp når han også selv sagde det i samme situation. Han gjorde det helt samme som mig, og oveni det så kører han ned i min base. Og at han så kun får en lille advarsel gjorde mig ekstremt sur for det er jo direkte forskelsbehandling i mine øjne. Og så var det også det med videobevis og at jeg synes du havde alt for travlt om at slutte casen og ikke tænke på den video jeg havde overhovedet. Den måde du håndterede casen på mener jeg var uretfærdig, og det håber jeg lidt også at du selv kunne se.

 

Men du må have en god dag hvert i fald. Ingen hate fra min side og tænker bare vi slutter den her.

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, Asbjorn skrev:

Det er bare pointen i at han ingen straf får for at stå og provokere og irritere mig imens jeg bygger, og at slet ikke synes det var fair at jeg fik jail for at nævne rp når han også selv sagde det i samme situation. Han gjorde det helt samme som mig, og oveni det så kører han ned i min base. Og at han så kun får en lille advarsel gjorde mig ekstremt sur for det er jo direkte forskelsbehandling i mine øjne. Og så var det også det med videobevis og at jeg synes du havde alt for travlt om at slutte casen og ikke tænke på den video jeg havde overhovedet. Den måde du håndterede casen på mener jeg var uretfærdig, og det håber jeg lidt også at du selv kunne se.

 

Men du må have en god dag hvert i fald. Ingen hate fra min side og tænker bare vi slutter den her.

Skal jeg nok huske og arbejde på;)

 

Godaften - ZeTaZ

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.