Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban og fjernelse af anklage


Mamacita

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:160163846

Hvorfor skal du(/vi) unbannes: Så omtrent 4 måneder siden, begyndte serveren at få massiv lag og var ved at crash, eftersom at der var NOGEN som lavede something something,, som serveren ikke helt kunne klare. Vi, jeg og mit gang, med undtagelse af en enkel eller 2 havde alle ændret vores navn til noget som mindede MEGET om hinanden, eksempel: Michello, Mlchello MichIIo, osv., dette gjorde vi egentlig for at forvirre andre, og lege lidt rundt med dem. Af hvad jeg har fået at vide af Vito, som jeg var i meget kontakt med efterfølgende, så var der umiddelbart een fra mit gang som gjorde noget mistænksomt, og de gik ud fra at, sidene at vi havde det samme navn, så må vi alle være med, og vi fik alle permban. Jeg har stadig ikke fået vist nogle beviser, som jeg heller ikke har krav til, men det gør da i hvert fald at jeres grundlag ser lidt mere vagt ud. Jeg vil stadig holde fast i vores uskyld, og det vil jeg blive ved med. Jeg sad, sammen med en anden fra mit gang, og lavede reelt rp, som betjent, og 2 andre fra mit gang, sad og talte med en admin så vidt jeg ved, igen det er en 4 måneder siden, så bear with me, hvis at nogle af de here ting ikke er på punkt og prikke.

 

Undskyld mig, men en som har haft købt VIP, altså brugt penge på serveren i sin tid, og som har haft søgt om admin utallige gange, ville kunne finde på at gøre det? Dette er selvfølgelig kun en påstand jeg kommer med her, og den er ikke understøttet af argumenter, men helt seriøst?

 

Beklager hvis at nogle ord står med ekstra bogstaver, jeg har haft spildt vand over mit tastatur og det har en tendens til at skrive nogle ord dobbelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg ikke staff længere, men jeg tænker da lige at jeg skriver til en fremtidig staff der vælger at tage denne unban request.

 

Dette er et ban lavet af @Houston og jeg, da vi fangede et par spillere i at forsøge at crashe serveren, jeg kan ikke huske detaljerne på hvordan helt præcist, men det kan være @Houston kan.

Så vidt jeg husker, så var i en 4-5 spillere sammen, som begyndte at skifte navne og begå regelbrud. Houston og jeg bliver kaldt på serveren, da nogle af vores staff informere os om, at den er ved at crashe gentagende gange, vi kommer ind og faktisk fanger 3 af jer, så vidt jeg husker, i at forsøge, hvorefter vi fik ordren af @Dynn om at banne jer alle sammen, netop fordi i var associerede, og var i samme gang. Jeg vil dog også indrømme, at det lignede 2 af jer var i gang med reelt RP, da vi lige teleportede til jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.