Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Emil Xalat Ansøgning til rigspolitiet


Xalat

Recommended Posts

 

 

In-game navn:  Emil Xalat

SteamID:  STEAM_0:0:30950215

Alder:  23 (30-09-1996)

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg ville gerne være en del af ledelsen, for at kunne opnå et perfekt politi samarbejder.

Jeg skabe godt rp og er ofte hjælpsomlig, samt tager mig af rigtig mange politiklager samt andet fra spillerne.

det ville være en del nemmere vis jeg var med i ledelsen at udfører disse opgaver. 

udover det har jeg også fordelen at jeg har spillet på Stavox +1350timer og derved kender regelsættet, og de fleste spiller.

Er som regel en glad spiller som kan værre hård i visse politi situationer. 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er på et par gange om dagen.

spiller ca. som betjent 1-2timer dagligt. da jeg syntes det er kedeligt at lave meget andet.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg ville gerne skabe den perfekte politistyrke som kan samarbejder uden problemer, opnå målet ved at borgerne er glade respekter politiet uden at få klager.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med at jeg kan regelsættet da jeg har spillet rigtig længe og derfor også kender de fleste af spillerne.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Engang i mellem er der et par dage jeg ikke kommer på, da jeg også har et arbejde der skal passe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.