Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request 2 - Palle Jensen


Palle Jensen

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:220158249

Nu er der gået lidt over 5 måneder så nu ville jeg ansøge om unban igen.

Jeg savner at spille på stavox og hygge rundt med alle menneskerne derinde og hver weekend hvor jeg kommer hjem fra efterskolen har jeg bare manglet at kunne hoppe ind på serveren og chill og har tænkt endnu mere over hvor dumt det nu var at jeg dupede weed og tænkt over hvorfor jeg overhovedet gjorde det

Jeg har lært hvor store konsekvenser det kan have at bryde reglerne og det kommer jeg ikke til igen og hvis jeg kommer ind på serveren igen ville jeg love jer med garanti at

jeg ikke kommer til at gøre sådan noget dumt mere og jeg ville også have en bedre attitude for andre mennesker og stoppe med at trolle rundt

 

Fra Palle

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har bare været en kæmpe troll og jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg skrev det og alle de andre ting jeg også har skrevet herinde har også bare været lidt troll

og det ville jeg gerne rette op på og det kommer ikke til at ske igen på nogle måder igen

Har bare generelt ikke opført mig særligt ordenligt inde på forum siden jeg fik ban og det undskylder jeg meget for

Det kommer ikke til at ske igen overhovedet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.