Hop til indhold
Stavox
eksonic

Start dit Meth Imperium i dag!

Recommended Posts

1 minut siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

E2 Funktioner?

Til hvad? Vil du have funktioner på hvornår den er færdig med at lave meth eller hvad? Ikke for noget, men det ville være ualmindeligt dumt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
12 minutter siden, Sandfeld skrev:

Jeg elsker det nye, men er det muligt at add det til Rockford, hvis det ikke allerede er?

11 timer siden, Vito skrev:

Vi bringer jer nu methlabs, som bliver endnu en måde at tjene penge på. Vi har valgt at placere methlabs faste steder på begge maps, så de bliver mere eftertrægtede. Så pas på både politiet og jeres fjender, da dette betyder at i bliver et fast mål for modstandere 😉 

• +Rep 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, Scaled skrev:

Til hvad? Vil du have funktioner på hvornår den er færdig med at lave meth eller hvad? Ikke for noget, men det ville være ualmindeligt dumt.

Dumt? Jeg ser det som en Essential at man får dette at vide. Efter min mening ville det da være rart at have en skærm der siger når det er klart, længere væk.

• Dum 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Dumt? Jeg ser det som en Essential at man får dette at vide. Efter min mening ville det da være rart at have en skærm der siger når det er klart, længere væk.

Det fandme også bare stramt at skal gå over og kigge.

Hader det.

• +Rep 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Det tager meget kort tid, og det er simpelthen for åndssvagt hvis der skulle E2 funktioner til det her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, WimBlim skrev:

Der går nok lidt før du kan prøve.

Alle steder er fundet og taget.

Det er som om, at folk ikke har fanget, at man kan overtage bygningerne?

Der sidder en boks indeni alle bygningerne, hvis man er i et igangværende raid og trykker på den, bliver dørene solgt og man kan købe dem til sig selv. På den måde kan man kapre bygningerne fra de andre og smide sin egen base op. Det er jo blandt andet indført for at skabe noget konkurrence.

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, Houston skrev:

Det er som om, at folk ikke har fanget, at man kan overtage bygningerne?

Der sidder en boks indeni alle bygningerne, hvis man er i et igangværende raid og trykker på den, bliver dørene solgt og man kan købe dem til sig selv. På den måde kan man kapre bygningerne fra de andre og smide sin egen base op. Det er jo blandt andet indført for at skabe noget konkurrence.

Når man har trykket på knappen og man har ventet "Hi-jack tiden" bliver man automatisk ejer af døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
12 minutter siden, WimBlim skrev:

Når man har trykket på knappen og man har ventet "Hi-jack tiden" bliver man automatisk ejer af døren.

Hvis du godt ved hvordan det fungerer, hvorfor siger du så, at der går tid før han kan prøve?
Han kan jo bare forsøge at overtage dem - det er bare misinformation det andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, Houston skrev:

Hvis du godt ved hvordan det fungerer, hvorfor siger du så, at der går tid før han kan prøve?
Han kan jo bare forsøge at overtage dem - det er bare misinformation det andet. 

Det var ment med at der er så mange der gerne vil prøve det som prøver at overtage det. Så det vil være lidt svært at få det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, WimBlim skrev:

Alle props INDE for bygningens mure forsvinder, altså Raidindgang, printer skabe osv.

Det kan jeg så fortælle dig, at det ikke gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 timer siden, WimBlim skrev:

Der går nok lidt før du kan prøve.

Alle steder er fundet og taget.

Sådan er det livet er hårdt og uretfærdigt. Venter bare!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
16 timer siden, WimBlim skrev:

Alle props INDE for bygningens mure forsvinder, altså Raidindgang, printer skabe osv.

Nej lol

16 timer siden, Paki skrev:

hvordan fungerer det ifht props?

Det er den tidligere ejers ansvar at fjerne alt, personen får besked på når han har mistet bygningen og bliver bedt om at fjerne alle sine props.

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites