Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Nedsættelse af ban


VaffelVictor

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:229354623

Hvorfor skal du unbannes: Hej. Her tidligere idag havde jeg og Totally gamer DK det lidt sjovt (måske lidt FOR sjovt)

Han var mekaniker jeg kørte i min bil. så ville vi se hvor mange biler man kunne få på et lad på en gang ved at køre dem op på siden. 

Så prøvede jeg at køre min bil ind mellem ladet og lastbilen så den blev mast, men så fløj hele lastbilen. så kommer @Tjulle og siger at vi skal stoppe med det ellers for vi carban. Så fjerner @Tjulle mekaniker lastbilen.

Så Tænkte vi det ville være sjovt at lave snoren så lang den kunne og så sætte bilen på. Så gør vi det og kører væk fra byen hvor der ikke er nogen mennesker med den lange snor. og så efter et minut eller to får vi så 2 ugers ban

______________________________

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:229354623

Grund: Bug abuse

Navn: VaffelVictor

AdminID: STEAM_0:0:110883433 - tjulle [junioradmin]

Unban: 19-09-19 15:23

Banned: 05-09-19 15:23


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Her vælger jeg lige at kopirer beskeden, da det er samme situation. 

 

I vælger at gøre så mekaniker bilen og den anden bil sidder stuck i hinanden. Efter jeg har fjernet mekaniker bilen beder jeg jer om at stoppe det, hvor jeg siger i kan få carban hvis i bliver ved. I vælger at tolke på det i har fået afvide og vælger at gøre det på en anden måde. Her efter køre i fra spawn og over til p-kælderen. 
Jeg sad og spectatede hele situationen, hørte jer snakke om hvordan i skulle gøre det og hvordan og hvor ledes. Efter jeg har siddet og kigget  i et par minutter vælger jeg at gå ind på TS og høre @Ra1fi om hvilken straf i skal have, da jeg mener det er bug abuse. Sådan som jeg har forstået det så giver bug abuse perm ban. Eftersom i er rimelig aktive spillere begge 2 og det ikke er så voldsomt igen, vælger jeg sammen med Ra1fi at i får 2 ugers ban. Jeg syntes det er helt fair med 2 uger, igen da i er aktive spillere og ved hvordan man skal opføre sig på servren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.