Hop til indhold
Stavox

Fritidsjob eller noget


Frank Hvam

Recommended Posts

1 time siden, Nicklas1101 skrev:

Hader personligt gamle mennesker som giver lille mig i kassen skylden for alt i butikken

Så fucking enig. Gamle mennesker er bare nogle douchebags i super markederne, ikke bare med arbejde, men bare generelt. De skal altid tro de ejer stedet, like fuck off bruh

Link til kommentar
Del på andre sites

Når kunder kommer lige før lukketid - med vogn selvfølgelig

 

Når du får skylden for prisfejl. "Han slog den forkert ind"

 

Når du besvarer et spørgsmål, og kunden derefter spørger din kollega fordi de ikke kan lide dit svar

 

Når kunder bliver sure over at du ikke har alt information om alt kød og madvare i butikken.

 

Når kunden mener at de fortjener tilbud på en vare, som de troede der var tilbud på.

 

Når dørene ikke låser ved lukketid.

 

Når du 5 minutter før fyraften får en køleralarm, som holder dig i butikken yderligere 2 timer. 

 

Når dit lukkehold er nogle helt nyansatte.

 

Når en pakke er blevet væk fra postnords side, men det er dig i posten der får skylden.

 

Når én kunde vælger at video optage dig og dine kollegaer, samt forlanger dit navn og adresse. Herefter beskylder købmanden for at være pædofil og at rage på de ansatte. For til slut at ridse firma bilen og punktere dækkene.

 

 

Men hey, vi har et godt arbejdsmiljø :downs:

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mic skrev:

Der jeg arbejde i Netto var noget af det værste nok som du siger, når de giver dig skylden ved kassen som om jeg kan gøre noget som helst ved noget.

 

Det ikke min skyld dem der arbejder ude i afdelingerne ikke kan sætte priserne ind i systemet ordentligt D:

2 timer siden, Middi skrev:

Når kunder kommer lige før lukketid - med vogn selvfølgelig

 

Når du får skylden for prisfejl. "Han slog den forkert ind"

 

Når du besvarer et spørgsmål, og kunden derefter spørger din kollega fordi de ikke kan lide dit svar

 

Når kunder bliver sure over at du ikke har alt information om alt kød og madvare i butikken.

 

Når kunden mener at de fortjener tilbud på en vare, som de troede der var tilbud på.

 

Når dørene ikke låser ved lukketid.

 

Når du 5 minutter før fyraften får en køleralarm, som holder dig i butikken yderligere 2 timer. 

 

Når dit lukkehold er nogle helt nyansatte.

 

Når en pakke er blevet væk fra postnords side, men det er dig i posten der får skylden.

 

Når én kunde vælger at video optage dig og dine kollegaer, samt forlanger dit navn og adresse. Herefter beskylder købmanden for at være pædofil og at rage på de ansatte. For til slut at ridse firma bilen og punktere dækkene.

 

 

Men hey, vi har et godt arbejdsmiljø :downs:

Så vold f*cking relateable!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.