Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Request...


Boinjamoin

Recommended Posts

Ingame navn: xX_LillePut_Xx #DENMARK!
SteamID: STEAM_0:0:21934937
IRL Navn: Benjamin Larsen
Alder: 13 (snart 14 til februar)
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi lige pt. har jeg Superadmin og har fået at vide at jeg var en sjov og god admin, og jeg tror jeg ville være en go admin (kan jeg bare komme på prøve)
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja en smule men ikke helt
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Ikke noget specielt, men har en god sans for humor???
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Altså jeg spillede mest som  "Admin on duty" men det var fordi den ikke var ret kendt (ved ikke om det er nok)
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg kan godt lide at spille computer, og min fritids sport er lige slut så går ikke til noget lige pt.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Tja, jeg ville nok starte med at freeze ham og så snakke med ham, derefter ville jeg nok banne ham for masse RDM.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville jaile ham i 300 sek. (måske mere), og så ville jeg lade de andre raide færdig.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Gager og muter dem en efter en og høre hver sin fortælling, så ville jeg tage en beslutning.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville perm banne med det samme. (Man skal ikke true, det lærte jeg på den hårde måde på en server der nu er lukket xD)

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: skifter hans job tilbage og warner ham og så kicker jeg han

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jaile ham 500 sek. og give ham en Warn.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.