Hop til indhold
Stavox

Gratis Gunshop


Ayy Skunnkop

Recommended Posts

1 time siden, Snoopi skrev:

har lige købt en e2 af en som jeg ikke kender så godt så prøv lige at lade være med at spytte noget lort ud 

Det virker ikke som om de kender dig hvis de virkelig har solgt E2'er til dig, jeg vil nok gætte mig frem til de er lige så dum som dig så? just saying 🙃

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu ved godt han ikke kan se det her, men skulle bare lige skrive min mening

 

U make me fucking sick.. vi har alle mødt trolls osv igennem spil, men snoopi er nok top fucking ranked på den mest uønskede person efter hvad man kan se. Det faktum, at du endda går efter penge ligemeget om alle så ville hade dig, så vil jeg slet ikke forestille mig, hvor forfærdeligt "socialt" liv, man så ville have irl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Snoopi har opført sig som en kæmpe bøv, men skulle vi ikke alle lige tage en slapper?

 

Det kan godt være han har opført sig utrolig dumt, men rolig nu med tilsviningen. Ellers falder man bare på samme niveau.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Snoopi skrev:

Hvad mener du med ingen gider at sælge dig noget?? har lige købt en e2 af en som jeg ikke kender så godt så prøv lige at lade være med at spytte noget lort ud 

Og Vito jeg startede mit Gang for 6 dage siden  spurgte nogle par dage før det 

Du startet fra 54-rep    til -262  ikke engang stavox boy kunne klare det

Sorry to say det skulle bare ud

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.