Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requests


Kjeld

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:74354375

Hvorfor skal du unbannes:

Hej Jimboe.

Jeg vil på forhånd sige, at jeg virkelig undskylder min opførsel.

Jeg vil gerne unbannes eller få mit ban reduceret fordi at jeg elsker stavox. Jeg syntes mit ban er fair men jeg ønsker det reduceret, jeg havde ikke lavet om på basen og havde glemt at jeg havde den prop der. Jeg vil aldrig have en oneway base igen og jeg vil aldrig sætte den base op igen. Jeg er en aktiv spiller og vil gerne spille videre og håber jeg må spille videre.

jeg vil på forhånd undskylde jimboe, jeg syntes du var retfærdig i casen. det hele var min skyld og det vil ikke ske igen, jeg håber du tager min unban til overvejelse måske kan den bliver reduceret.

Hilsen Kjeld

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:74354375

Grund: Oneway-props i base. Har modtaget tidligere besked på at fjerne det.

Navn: Kjeld

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: 04-08-19 22:01

Banned: 28-07-19 22:01


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

"Fordi jeg elsker Stavox" er en latterligt grund. Hvis du "elskede" stavox, ville du ikke bryde reglerne. Jeg forstår godt at der sker fejl til tider, men du har været en del af 2 store gangs, og ved bedre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Vito skrev:

"Fordi jeg elsker Stavox" er en latterligt grund. Hvis du "elskede" stavox, ville du ikke bryde reglerne. Jeg forstår godt at der sker fejl til tider, men du har været en del af 2 store gangs, og ved bedre. 

Jeg misforstod regelen 3.1 jeg troede ikke halvdelen af ens krop var "et meget lille område." Som står i regelen. Og hvorfor er "Jeg elsker Stavox" en latterlig grund. Hvis jeg ikke kunne lide at spille på serveren ville jeg ikke søge om unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/07/2019 den 12:03 PM , Kjeld skrev:

Jeg misforstod regelen 3.1 jeg troede ikke halvdelen af ens krop var "et meget lille område." Som står i regelen. Og hvorfor er "Jeg elsker Stavox" en latterlig grund. Hvis jeg ikke kunne lide at spille på serveren ville jeg ikke søge om unban.

Jeg har bare svært ved at forstå hvorfor du ikke sikrer dig, at den ikke er i strid med reglerne, når du nu har fået påtalt det af staff tidligere? Det var også derfor du fik ban og ikke en advarsel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Dynn skrev:

Jeg har bare svært ved at forstå hvorfor du ikke sikrer dig, at den ikke er i strid med reglerne, når du nu har fået påtalt det af staff tidligere? Det var også derfor du fik ban og ikke en advarsel. 

Jeg havde ikke fået et vide at jeg skulle fjerne den prop før dig, men nogle  andre props i basen. Da jeg byggede basen skiftede serveren bygge  regler 3 gange. Der har heller været nogle klager over den prop når basen er blevet raidet.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kjeld skrev:

Jeg havde ikke fået et vide at jeg skulle fjerne den prop før dig, men nogle  andre props i basen. Da jeg byggede basen skiftede serveren bygge  regler 3 gange. 

Byggereglen vedr. oneway-props har været som den er nu siden d. 10 juni. På noten der er tilføjet på din historik er noteret oneway props og den er dateret d. 25-06. Uanset om det var de props eller andre props, burde en påtale vedr. byggeregler gøre, at du selv tjekker op på reglerne. Det er dit ansvar. Reglen du blev straffet for ikke at overholde har været der i næste to måneder.

Og følgende note overbeviser mig om, at du har fået rigeligt advarsler: "Har nu brugt 3 dage, på at forklare ham oneway i hans base. Både Puff, Mikk og jeg selv har være over det."

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Byggereglen vedr. oneway-props har været som den er nu siden d. 10 juni. På noten der er tilføjet på din historik er noteret oneway props og den er dateret d. 25-06. Uanset om det var de props eller andre props, burde en påtale vedr. byggeregler gøre, at du selv tjekker op på reglerne. Det er dit ansvar. Reglen du blev straffet for ikke at overholde har været der i næste to måneder.

Jeg synes bare at det der står i reglen er lidt uklar "Et meget lille område"

13 minutter siden, Dynn skrev:

Byggereglen vedr. oneway-props har været som den er nu siden d. 10 juni. På noten der er tilføjet på din historik er noteret oneway props og den er dateret d. 25-06. Uanset om det var de props eller andre props, burde en påtale vedr. byggeregler gøre, at du selv tjekker op på reglerne. Det er dit ansvar. Reglen du blev straffet for ikke at overholde har været der i næste to måneder.

Og følgende note overbeviser mig om, at du har fået rigeligt advarsler: "Har nu brugt 3 dage, på at forklare ham oneway i hans base. Både Puff, Mikk og jeg selv har være over det."

Det de sagde der var oneways er heller ikke i basen længere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.