Hop til indhold
Stavox

[Solved] Toxic Pixels - Staff klage


Deshawn

Recommended Posts

Dit ingame navn:Deshawn
Staff ingame navn: Toxic Pixels
Dit SteamID: STEAM_0:0:220959568 
Staff SteamID: STEAM_0:0:59817073
Forklar situationen: Vi raider ham og skyder ham så han dør helt, 7 minutter inde i raidet kommer han tilbage omkring det sted han er død, han siger til mig "Deshawn er gay" virkelig mange gange.
Så begynder han at skrive i advert #Gaysense #GaysenseLoveBigGay et par gange i advert, Vi siger at det ikke er okay og han begynder så at skrive #JangiErOgsåDum og det er Jangi der har skudt ham i det
raid derefter går vi ind i afventer support mig og Martin Vandborg vi venter et par minutter så kommer Hype og Toxic Pixels ned jeg sidder og tager det seriøst i det supportrum og Toxic Pixels sidder
bare og griner af det jeg siger, Hype siger Toxic Pixels kan du give ham en unskyldning så siger Toxic Pixels "Han kan få en tudekiks" Jeg synes simpelthen at Toxic Pixels er den mest umodne staff.

Bevis: Her kommer en video af support casen https://www.youtube.com/watch?v=WrZvU6afR_8&t=

 

tOXIC 1.png

Toxic 2.jpg

toxic 3.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Deshawn. 🙂

 

Atlså jeg syntes vores kan man sige "forhold" har været godt, vi har hygget sammen, med at raide og bygge EVENT. Så efter i raide mig og jeg bliver sur kan vi stadig godt bygge EVENT og have det sjovt med det.


Det starter jo med at du sidder og løber roundt i min bank og råber han har printere eller et eller andet pis. Så siger jeg" gå ud eller du bliver skudt, Du har 5 sec" så efter de 5 sec er færdige så skyder jeg jo så på dig du tager kun lidt skade og der forsætter så lidt tid, Så lidt tid efter Kommer du med en shotgun og skyder på mig politiet ser dig og warranter mig for skud jeg har på dette tidspunkt mange printere i min bank men jeg når ikke og få alle politimænd og bliver arrest mister alle printere. Der var jeg rimelig sur men ikke på dig, Så kommer jeg tilbage til min bank efter jeg bliver arrest og alt var clear. Nu sidder jeg bare og chiller og køler ned med noget YT. Mens jeg sidder og ser en Video kan jeg høre en keypad cracker og kan se dig raide, jeg dør så. og Bliver virkelig sur fordi næsten det sammen skete dagen da jeg blev kicket fra gamesense så kommer alle de gamle venner som man vi ude og raide med raide en selv. 



Jeg kan godt selv se det var MEGET RIGTIG MEGET umoden og uprofessionel

 

efter jeres første raid på mig var der en af jer labtory/gamesense gutter sagde "er du lidt sur var"

 

jeg undskylder meget for mine handlinger.

 

og det med TS det var bare uacceptabel opførsel af mig.

og det med jeg kommer tilbage og siger Deshawn er Gay, der stod jeg midt ude på vejen og jeg døde helt inde i basen.

 

 som du syntes griner er fordi til at starte med troede jeg bare det var troll at i sad inde på ts. fordi du er også lidt toxic nogle gange. Då går jeg udfra du også godt holde til det

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Toxic Pixels skrev:

 

 som du syntes griner er fordi til at starte med troede jeg bare det var troll at i sad inde på ts. fordi du er også lidt toxic nogle gange. Då går jeg udfra du også godt holde til det

Normalt går man ikke bare ind i et afventer supportrum for at troll.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er en helt og aldeles umoden og uprofessionel tilgang Toxic Pixels har haft både i RP og efterfølgende som staffmedlem på TeamSpeak. 

Din klage belyser, at han har brudt NLR og i det hele taget ikke passer ind som et staffmedlem hos os.

Vi beklager episoden. Han er ikke længere staff.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.