Hop til indhold
Stavox

[Solved] Danske spil app


Polle

Recommended Posts

Efter communitymødet i dag (05/07/19) så var der en idé med Danske spil som app. Jeg tænkte så om man kunne lave et ugentlig lotteri, hvor man kunne deltage for 100k også hele puljen blev givet, til en heldig spiller i slutningen af ugen. Samtidig med at, der er et ugentligt lotteri så kunne man også bringe gambling tilbage i danske spil appen.

 

Hvorfor skal det addes?

 

  • Gambling bliver bringet tilbage og er ejet af serveren - Ergo så kan man ikke blive scammet og ingen duped penge.
  • De penge man taber til gambling bliver en del af det ugentlige lotteri - Flere penge til den heldige vinder eller måske til en "Anden pulje" så der er 2 vindere.
  • Ingen personer får penge i forhold til gambling. - Så fucker økonomien ikke op.
  • Når man logger ind på appen så kan man maks tilføje 300k til ens danske spil konto hver dag. Måske også gøre sådan at man maks kan spille 2-3 dage om ugen. Så man har de resterende uge dage for at tjene de penge tilbage man måske har mistet.

 

Der er højst sandsynligt nogen af jer der er uenig i min ide, fint nok. Men så kom hellere med noget feedback i stedet for at skrive at det en dårlig ide. Forbedre ideen.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Jimmi skrev:

Hvad med ulemper?

At folk mister lysten? - Som jeg har skrevet kan man igen lave en begrænsning for hvor meget man kan spille og for hvor mange penge du kan spille for. Eller måske gøre at man skal have fx. 500k før det er man kan spille så man altid har nogle penge?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder som borgmesterlotteri i en større skala. Lidt kedeligt?

Grunden til at jeg talte for det til community-mødet var, at det kunne kombineres med lidt sjovt. F.eks. Blackjack. Man spiller ikke mod andre spillere, fine chancer for at vinde, og det er ikke bare ren gambling i den forstand at du ikke får noget ud af dine penge hvis du taber.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Det lyder som borgmesterlotteri i en større skala. Lidt kedeligt?

Grunden til at jeg talte for det til community-mødet var, at det kunne kombineres med lidt sjovt. F.eks. Blackjack. Man spiller ikke mod andre spillere, fine chancer for at vinde, og det er ikke bare ren gambling i den forstand at du ikke får noget ud af dine penge hvis du taber.

Ja eller måske roulette? Hvor man skal købe sådan nogle chips agtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Det lyder som borgmesterlotteri i en større skala. Lidt kedeligt?

Grunden til at jeg talte for det til community-mødet var, at det kunne kombineres med lidt sjovt. F.eks. Blackjack. Man spiller ikke mod andre spillere, fine chancer for at vinde, og det er ikke bare ren gambling i den forstand at du ikke får noget ud af dine penge hvis du taber.

Det kunne man også gøre og det lyder også fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Det lyder som borgmesterlotteri i en større skala. Lidt kedeligt?

Grunden til at jeg talte for det til community-mødet var, at det kunne kombineres med lidt sjovt. F.eks. Blackjack. Man spiller ikke mod andre spillere, fine chancer for at vinde, og det er ikke bare ren gambling i den forstand at du ikke får noget ud af dine penge hvis du taber.

Det lyder fedt, en “ny” måde at tjene en sjat penge på uden at man skal sidde i flere timer med printere 👍🏻

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Det lyder som borgmesterlotteri i en større skala. Lidt kedeligt?

Grunden til at jeg talte for det til community-mødet var, at det kunne kombineres med lidt sjovt. F.eks. Blackjack. Man spiller ikke mod andre spillere, fine chancer for at vinde, og det er ikke bare ren gambling i den forstand at du ikke får noget ud af dine penge hvis du taber.

Jeg syntes det kunne være fedt, hvis i lavede en Gambling site.

- Der kunne være crash, Jakpot, roulette, coinflip, blackjack, poker og andet man finder på.

-De fleste af spillene, skal være mod serveren.

- man kunne lave en gambling currency så 10kr er 1 token og når du udbetalte fik du 9kr for 1 token.

- Til coinflip kunne man lave et chance system. Så jo højere chance du vil have jo mindre får du ud af det. F.eks. Du vil have 60% chance får at vinde men hvis du vinder får du kun 70%, af det du satte ind.

 

- Serveren skal have oddsene på deres side.

 

- Det skulle være på bestemte tidspunkter man kunne gamble på, for ellers ville folk bare bruge alle deres penge.

 

Skriv endelig hvis i har andre forslag, eller hvis i synes mine er lort.

// Lone

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Dynn skrev:

Det lyder som borgmesterlotteri i en større skala. Lidt kedeligt?

Grunden til at jeg talte for det til community-mødet var, at det kunne kombineres med lidt sjovt. F.eks. Blackjack. Man spiller ikke mod andre spillere, fine chancer for at vinde, og det er ikke bare ren gambling i den forstand at du ikke får noget ud af dine penge hvis du taber.

Kunne man ikke også bringe Aktier ind selvom det er ikke er gambling. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.