Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ViperishJodeN Staff Ansøgning!


ViperishJodeN

Recommended Posts

Ingame navn:ViperishJodeN
SteamID:STEAM_0:1:11073595
IRL Navn:Rasmus
Alder: 21
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg har tådmodlighed og kæmpe stor Erfaring som mod/admin/SA. Har Ansvarbevist, modenhed og kan aflaste Staff Teamet så de kan spille noget RP!. 
giver alle spillere ligestilling ikke noget med at min ven som har gjort noget forkert at han ikke får noget former for staf. kan også klare at folk famer og bliver sure fordi de ikke får det de håbede/ønskede.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?:ja. kan det hele også Fadmin
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:ja det kan da ellers har jeg ikke skrevet denne ansøgning.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:at jeg har stor erfaring som mod/admin/SA og har været admin herinde på stavox og kan klare Fame og til svining og tage det med ro så jeg ikke går amok.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:ja det har jeg på 7 Andre servere
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
har været gemmem det hele Moderator Administrator Head Administrator Super adminstrator Ejer. har været Super Admin på Den gamle Stavox.
Eventuelt lidt info omkring dig selv:
Jeg hedder Rasmus og er 21 år jeg har nok lidt for meget fritid har jo ikke lektier. Jeg arbejder hos platform.as og kan altid for meste være på computeren ved 15-16 tiden til om aften.
spiller meget computer i hverdage når der ikke er noget at lave eller noget i TV. I Weekenderne går jeg i byen og hygger mig hvis der sker noget. ellers er jeg der hjemme og spiller computer.
med mindre jeg bliver inviteret til noget andet.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Tager hen
til ham og sprøger hvad han er igang med og om han vidste at det var en brud på Regl 2,5.
1.han sviner mig til og bliver ved med at skyde på mig og de andre spillere (han får den fortjente staf)
2.Han leaver Serveren for at ungdå sin staf (han får en perm ban finder hans ID via Consolen.)
3. Han Undskylder spillerne og giver mig en rigtig god grund til at jeg ikke skal give ham en hård staf (han vil få en minimalt staf hvis begrundelsen er god.)
alle de spillere vil få deres våben retur.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:
Standser hele raidet og Tp Hans Peter til mig og sprøger ham om han kender til Fading doors reglerne.
1.han undskylder spillerne og siger han ikke vil gøre det igen (giver ham en advarsel)
2.han sviner mig til og de andre spillere og skyder os (han får den fortjente staf i ban.)
3.jeg jailer ham og beder ham at tage en tur i F1 og læse reglerne igemmem og forstår det.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:
Jeg tager hen til dem og Gagger dem til de er kølet af.
jeg giver par grundlag.

1 Grundlag Hans Peter løber forbi Roadblock og Standser ikke op, og Politibetjenten løber efter ham og Tazer ham. Så bliver Hans Peter Sur og begynder at til svine Politibetjenten.
(Hans Peter vil få den fortjente staf)

2 Grundlag Hans Peter løber over vejen i Byen og så kommer en anden spiller med fuld knald i hans bil og moser ham ned og hans Peter bliver sur og finder ham og begynder at svine ham til. 
jeg vil forklare hans peter at det var hans egen fejl fordi han skal jo huske at kigge til højre og venstre, hvis han bliver sur så får han en kick, hvis han bliver ved så banner jeg ham i den antal tid.

3 Grundlag fordi hans peter ikke kan lide en bestemt person så han begynder at svine ham til så vil han få den fortjente staf.

kan give flere grundlag men tror nu ikke i vil læse dem alle sammen.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:
Tager hurtig hen til Hans Peter og sprøger hvad han er igang med og hvorfor han truer serveren med ddos.
1. han er ligeglad og er iskold og skriger til mig at han får hans ven til at ddose serveren. (får en Perm ban for Ddos trussel.)

2. han begynder at ddose serveren og spiller sej og skriger DET ER MIG DER DDOSER SERVEREN HAHAHAHA. (får en instant perm ban) Jeg kontakter john eller DyNato og fortæller dem historien.

3. Han giver mig en undskylding og rigtig god grund til at han ikke skal Perm bannes. (får par dages ban til at tænke over fejlen.)
Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:
Standser ham og beder om en forklaring hvorfor han vælger at skifte navn til denne job.
1. Fordi han vil Heile af Hilter og begynder at Heile Af ham og skriger HEIL HITLER så får ha den fortjente staf.

2. Fordi han keder sig og vil have det sjovt. jeg tager ham hen til en stille sted og forklarer ham en lille historie og håber at han forstår det. 
Fordi det kan såre mange mennesker at hitler har drabt millioner af uskyldige mennesker så det skaber dårlig stemming på serveren. (får en advarsel) 

3.han undskylder og skifter jobnavn (får en advarsel)

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:
jeg  vil tage fat i ham  og sprøger om han kender RP reglerne.

1. Hans Peter begynder at lyve over for mig at han ikke har gjort det og jeg lurer det så får han der fortjente staf (i ban)

2.han undskylder og forklarer mig at han ikke havde fat i reglerne og vil glæding læse dem igen (får en advarsel)

3.jeg forklarer ham reglerne og prøver at få ham til at forstå dem.

jeg returer selfølgeligt de mistet våben.

Jeg kan fatisk lave en roman men tror nu ikke i vil læse det hele så jeg smed lidt kortere ansøgning så håber i kan bruge mig til noget!. :)

Mvh Ramus "ViperishJodeN" Jensen 
Link til kommentar
Del på andre sites

-1

Generalt er du ikke lige frem den mest "imødekommende" person, du har altid en tone som ikke er ret venlig, for det meste.

- Det skal siges at du hellere vil banne folk uden at snakke med dem, ud fra hvad du selv siger. - Du har skrevet op til flere gange "Ban nu bare dem, de fortjener perm for det. - Dengang jeg var superadmin fik du bare ban, osv osv.

Dit Danske skriftlige er ikke lige det bedste. - Er ærlig, det er ikke noget som helst imod dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Pwedmy

du har misforstået noget. jeg tager jo først en snak med folk før jeg gør noget for meste vil jeg jo give en advarsel før jeg går hen og banner. jeg er bare ikke den type der giver person flere 100 chancer før de får en ban for i følge mig er det jo ikke lige stilling synes jeg, for så kan jeg jo lige så godt give manden der laver MASS RDM random en chance mere og en chance mere før jeg banner ham. ifølge min erfaring når det er på det måde giver jo mod/admin/sa/manager meget mere arbejde folk vil jo udnytte chancen for at bryde reglen. så synes jeg det er ikke professionelt når man er alt for blødsøden. og når jeg siger de fortjener perm ban fordi jeg har oplevet flere regl brud på denne spiller på ingen tid og kan fornemme at det nytter ikke noget at forklare ham reglen for det vil han bare gøre igen imorgen. (har oplevet dette slage rigtig mange gange.) 

min Skriftlige dansk som du siger er ikke lige det bedste det har du ret i det er fordi jeg har på en måde "2sproget person" kan Dansk og Tegnsprog så jeg blander det sammen så det ligner noget hmm.. (ved ikke hvad du synes det ligner).

jeg er mere sådan når jeg har forklaret dig reglen engang og du kan læse i F1 før du går igang, og du har fået advarsel får du ban så du kan muligt forstå at jeg mente det seriøst med det regl jeg prøvede at forklare. mods/admins/sa/managers jobs er der jo ikke forsjovt de er jo en måde en Server Betjent der for at se om reglerne på serveren bliver overholdt.

Det er jo ligesom i byen må jeg jo køre 50 km/t og jeg kommer kørende med 80 km/t og politiet stopper mig, er det jo 99% umuligt for en at tale sig fra bøden. hvis du ikke betaler bøden ryger den bare i retten og du vil stadig ikke betale bøden ryger du i spjædet i en uge for at lære det på den hårde måde det her er jo ikke forsjovt. du kunne have drabt en barn eller hvad nu der ville have sket.

hvis vi er blødsøden det ender jo at alle spillere skrider bare fordi man kommer jo ingen vejene hvis ingen af staff gør noget.  

håber det hjalp pwedmy  

 

AerooX 

Jeg takker for din +rep og ligemåde !

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.