Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban og har dummet mig


mumml

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:26794460

Hvorfor skal du unbannes:  hej jeg starter lige med at forklar historien en politi betjent kommer til mig og siger at jeg driftet og så vælger han at give mig en bøde fordi jeg vierkelig ikke følt at jeg har driftet så nægter jeg at betale bøden så caller jeg case på at jeg blir arrestet uden nogle grund så er det at mikkeel han tar den og så forklar jeg det hele så sender han en video hvor jeg har driftet så sagde jeg okay men hvorfor får han ikke en bøde da han valgte at køre på den anden side af vejen og jeg har læret min lektie og fortryder at jeg sagde nej til mikkeel og at jeg nægtede at sige ja har læret min lektie nu har været bannet i 2dage med venlig hilsen mumml

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:26794460

Grund: Lyver i case - Nægter sig skyldig selvom video beviser det modsatte - spilder staffs tid.

Navn: MummL

AdminID: STEAM_0:0:18988536 - Mikkeel [moderator]

Unban: 25-05-19 12:54

Banned: 18-05-19 12:54


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/05/2019 den 9:08 PM , mumml skrev:

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:26794460

Hvorfor skal du unbannes:  hej jeg starter lige med at forklar historien en politi betjent kommer til mig og siger at jeg driftet og så vælger han at give mig en bøde fordi jeg vierkelig ikke følt at jeg har driftet så nægter jeg at betale bøden så caller jeg case på at jeg blir arrestet uden nogle grund så er det at mikkeel han tar den og så forklar jeg det hele så sender han en video hvor jeg har driftet så sagde jeg okay men hvorfor får han ikke en bøde da han valgte at køre på den anden side af vejen og jeg har læret min lektie og fortryder at jeg sagde nej til mikkeel og at jeg nægtede at sige ja har læret min lektie nu har været bannet i 2dage med venlig hilsen mumml

______________________________

Hej mumml.
I vores situation, vælger du at nægte dig skyldig, flere gange. I din sidste unban request siger du selv i chatten, at du var sur, fordi du bliver arrestet og det var derfor du løj. Det mener jeg er grund nok til at du forbliver din tid ud, og tænker over hvad du kan gøre anderledes. Det vælger jeg, fordi man i cases også se hvad man selv har gjort forkert, og det spiller også en stor rolle i en case. Dvs at man kan se det fra flere vinkler af. Du kunne kun se det fra din side, og vil ikke samarbejde. 2 dages ban er for kort tid.

Beklager ventetiden.

 

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.