Hop til indhold
Stavox

[Solved] Arrest Logs


Pleb

Recommended Posts

Jeg har oplevet en del cases, både igår og idag. Folk caller case over, at politiet går rundt og arrester dem i fængselet, mens de står og miner. Men det kan man ikke se i logs, da de allerede er arrested. Hvilket er ret træls. Så kan der også blive tilføjet logs til hvis man allerede er arrested?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jimmi skrev:

Jeg ved godt, at jeg ikke er staff, men Politiet har jo ret til at anholde dem, selvom de er arrestet?

Ja, men folk klager over, at politiet bare arrester dem, mens de miner. Jeg ved ikke om du har været inde, og se den nye opdatering.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Monada skrev:

Ja, men folk klager over, at politiet bare arrester dem, mens de miner. Jeg ved ikke om du har været inde, og se den nye opdatering.

Det har jeg, men så må du, som staff, sige til dem, at det ikke er RDA.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Jimmi skrev:

Det har jeg, men så må du, som staff, sige til dem, at det ikke er RDA.

Det er det heller ikke. Men som politi, skal de ikke bare blive ved med at arreste folk, som prøver at mine.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Monada skrev:

Det er det heller ikke. Men som politi, skal de ikke bare blive ved med at arreste folk, som prøver at mine.

Det er korrekt, men dit forslag kan laves på en lettere måde, man skal bare tilføje det til det vindue, der kommer op når man dobbeltklikker på et log-entry. Tror også der skal laves nogle ændringer til hvordan arrestbattonen virker, hvis dette skal laves.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det ikke bare at lave en regel der nogenlunde hedder:

• Hvis en fange ikke har vist nogen form for trussel (imens personen har siddet i fængsel), skal personen have lov til at kunne hakke sine materialer. Hvis personen har udvist trusler, kan personen blive sat på køl i et alene rum, indtil personen er mindre aggressiv.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Bims skrev:

Er det ikke bare at lave en regel der nogenlunde hedder:

• Hvis en fange ikke har vist nogen form for trussel (imens personen har siddet i fængsel), skal personen have lov til at kunne hakke sine materialer. Hvis personen har udvist trusler, kan personen blive sat på køl i et alene rum, indtil personen er mindre aggressiv.

Jeg tænker ikke at det skulle være en regel, mere en lov i Politiloven.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dalle🥔 skrev:

Hvis det er en politi lov må vi staff jo ikke blande os? For så er det vel op til indsatslederen/vicerigs

Jo? Politiloven kan hverken ændres af Indsatslederen / Vicerigspolitichefen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jimmi skrev:

Jo? Politiloven kan hverken ændres af Indsatslederen / Vicerigspolitichefen. 

Hvis vi staff skal have lov til at gøre noget ved politiet der anholder folk i fængsel, skal det være en rp regl ikke en lov. Hvis det er en lov, skal man tage det med lederen af styrken

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dalle🥔 skrev:

Hvis vi staff skal have lov til at gøre noget ved politiet der anholder folk i fængsel, skal det være en rp regl ikke en lov. Hvis det er en lov, skal man tage det med lederen af styrken

Det kan da sagtens være skrevet ind i politiloven, den som Politiet SKAL følge, hvis dette ikke efterføgles, kan og må du jo godt demote dem. Ja, jeg ved, at jeg brugte ordet demote, men eftersom der er forskellige metoder til at fjerne en betjent fra hans job, herunder !changejob !jobban !jail og !jailtp 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jimmi skrev:

Det kan da sagtens være skrevet ind i politiloven, den som Politiet SKAL følge, hvis dette ikke efterføgles, kan og må du jo godt demote dem. Ja, jeg ved, at jeg brugte ordet demote, men eftersom der er forskellige metoder til at fjerne en betjent fra hans job, herunder !changejob !jobban !jail og !jailtp 

Det er lederens job at holde styr på betjentene og sikre at de følger de love der nu er. Hvis vi får en case omkring en betjent der kører ulovligt eller han er dårlig til sit arbejde, siger vi de skal tage det med lederen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dalle🥔 skrev:

Det er lederens job at holde styr på betjentene og sikre at de følger de love der nu er. Hvis vi får en case omkring en betjent der kører ulovligt eller han er dårlig til sit arbejde, siger vi de skal tage det med lederen.

Ja, men hvis det har med anholdelser at gøre så er noget med staff at gøre. Uanet om det står i politiloven eller ej. Jeg har flere gange hørt i en case, "Det står i politiloven."

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Jimmi skrev:

Ja, men hvis det har med anholdelser at gøre så er noget med staff at gøre. Uanet om det står i politiloven eller ej. Jeg har flere gange hørt i en case, "Det står i politiloven."

Tænker ikke vi skal sidde og diskutere 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

hvilket er noget af det dårligste ved evo lige nu. Betjentene arrester en mens man miner og man har ikke gjort noget. De veller så efter at blive ved med at forhindre en i at mine så man slet ikke kan komme ud hvilket ikke er ok. Så man kunne jo lave en regel om hvornår du må forhindre folk i at mine og hvornår man ikke må, da det bliver mere og mere træls at sidde i fængsel på evocity

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.