Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Fail Ban


Recommended Posts

Hej Admins på Stavox

 

Jeg blev bandede på jeres server for ca. et halv år siden og nu vil jeg gerne ind på serveren for at gåre det godt igen.

 

Det ban jeg fik var fra: STEAM_0:0:64510696 fordi han bandede mig pga. at jeg var blevet banet da min ven spille på min computer da jeg var væk i 2 min, så kom jeg tilbage og skulle selv redde mig ud af det Masse RDM/CDM min ven havde lavet. 

 

MVH Mkl135/Mark Larsen/۩͇̿V͇̿I͇̿P͇̿۩Unicorn-Power

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har ansvaret for din egen account, det ikke admins skyld, at du mass rdmer, og siger det din ven. Staffs følger reglerne, bryder du dem får du Ban, enkelt. Tænkte din ven måske lidt logisk, kunne han måske regne ud, at massedrab ikke er tilladt. 

 

Har fuld forståelse for du gerne vil gøre det godt igen, og håber du tænker over konsekvenserne til en anden gang. Held og lykke med din unban reqest.

 

Husk lige at følge skabelonen.

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutes ago, Kebab said:

Du har ansvaret for din egen account, det ikke admins skyld, at du mass rdmer, og siger det din ven. Staffs følger reglerne, bryder du dem får du Ban, enkelt. Tænkte din ven måske lidt logisk, kunne han måske regne ud, at massedrab ikke er tilladt. 

 

Har fuld forståelse for du gerne vil gøre det godt igen, og håber du tænker over konsekvenserne til en anden gang. Held og lykke med din unban reqest.

 

Husk lige at følge skabelonen.

ok tak men kan ikke gøre noget ved det eller hvad er i ikke admins?? Uhh

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, ۩͇̿V͇̿I͇̿P͇̿۩Unicorn-Power said:

In-game navn: Er Skiftede/Kan ikke ses

Ban Reason: Masse RDM/CDM

Bandernes navn: Er Skiftede/kan ikke ses

Hvorfor jeg skal unbannes: Jeg Vil Gøre det godt igen Og Fordi Det Var Min Ven

Du mangler SteamID'et, ellers kan staff ikke finde ud af hvem du er.

 

Hvis du ikke ved hvad det er så tjek her:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.