Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Sten


Hans Peter

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Sten
SteamID: STEAM_0:0:124553290
IRL Fornavn: Frederik
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?: 

  • Da jeg var lille spillede jeg meget minecraft, hvilket jeg tror vi alle gjorde. Jeg har været bygger og Admin på en minecraftserver, og faktisk også eget en server som endte med og blive ret populær. Men minecraft er ikke det samme som gmod, men jeg vil virkelig gerne lærer og blive staff.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg kan spille næsten hver dag, Jeg er dedikeret, Jeg vil gerne hjælpe serveren og andre spillere.
  • Jeg har meget nemt ved at lære commands osv. Jeg ville ikke få folk til og vinde cases fordi det er mine venner, eller til min fordel.
  • Jeg vil gerne være seriøs omkring det og være staff, og jeg har på det seneste spillet utrolig meget på jeres server.
  • Jeg bliver bedre og bedre til og tage cases osv. mere seriøst og har faktisk læst alle regler igennem hvilket ikke er det sjoveste. Men gjorde det for at måtte kunne spille på jeres server.
  • Jo bedre jeg bliver til rp og forstå hvad er rigtig og forkert jo sjovere bliver spillet for mig og mine venner, og jeg synes jeg er mere kvalificeret fordi jeg netop har læst reglerne mere end 1 gang.
  • Og spiller rigtig meget på serveren, jeg har styr på E2 nogle lunde og også på toolgun osv. Det basale og lidt til i spillet.
  • Plus jeg er også blevet meget god til ikke og hidse mig op, men holde mig neutral og lytte til hvad folk siger for at få det bedste ud af spillet!
  • Jeg vil rigtig gerne være med i staff teamet og hjælpe jer med og gære serveren til den bedste version af sig selv som muligt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

  • Jeg ved hvad det er men, det er ikke noget jeg bruger eller er sat ind i da jeg ikke har en server selv (da jeg jo ikke har været staff før). men jeg er meget lærer nem og vil hurtig lærer det!


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

  • Ja jeg bruger min mic konstant næsten, den er for øvrigt rigtig god. Jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt.

Jeg kan sagtens forklare hvorfor hvodan og hvad (victimet i casen osv.) har gjort rigtigt og forkert. så de vil kunne forstå det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • Fra 15:00 - 21:00 ca. nogle dage er jo optagede men ville forsøge og være så meget på som muligt,

da jeg synes det er utrolig sjovt og spille gmod især på jeres server hvilket også er derfor jeg laver en staff ansøgning.(Iweekenderne har jeg meget tid!)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

  • Jeg er en dreng på 15 fra Fyn. Jeg går rigtig meget op i det her spil eller bare i det hele taget spil meget seriøst (for det meste XD) Jeg har både TS og DISCORD alt efter hvad der skal bruges.
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.