Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bivers G


NaasTy.y ♛

Recommended Posts

Ingame navn: Bivers G
SteamID: STEAM_0:1:174373088
IRL fornavn:  William


Alder:

jeg er 14 men ville sige jeg er moden, får tit at vide jeg ikke er 14 men 16. Folk tror ikke på mig når jeg siger det, derfor går jeg også udfra folk vurderer mig mere moden end en 14 årige

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Har været Admin på 2 andre Gmod servere, men det længe siden. har været i ledelsen på artex community (five M)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg ka nholde hoved koldt og kan godt lidt at sætte et smil på folks læber og vurderer ikke ud fra "stemme, køn, accent" alle fortjener en god behandling, med mindre "mass RDM, RDA osv." 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Aktiv, hjælpsom, og altid frisk.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Uhhh det længe siden, !menu, !xban, !glogs. ved ikke hvilke i kører med her inde

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

bruger ofte min mic, men ved sørme  ikke om jeg er godt til at formulerer mig

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: I weekenden fra 10:00 til - langt ud på natten, hverdagene skal jeg i skole, men har massere fritid da jeg ikke laver andet en at spille 🙂

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, syntes i har formulereret jeres ansøgning godt, og kommer godt ind på alt 🙂

Mandag: 15:30 - 22:00

Tirsdag: 15:30 - 22:00

Onsdag: 15:30 - 22:00

Torsdag: 15:30 - 22:00

Fredag: 14:30 -  når servern er gået iseng

Lørdag: Fra jeg står op til nat

søndag: morgen til en 22 stykker

- Biver

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

- rep 

Aldrig set dig ingame

Kort ansøgning 

helt fint, jeg har holdt en 4 måneders pause, men er stærkt tilbage 🙂 Sorry for kort ansøgning,  sys det er ud dybet  okay. Nogle gange kan man godt gå lidt død hvis den er for lang,  jeg har holdt den kort og informations fuld

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, NaasTy.y ♛ skrev:

jeg er 14 men ville sige jeg er moden, får tit at vide jeg ikke er 14 men 16. Folk tror ikke på mig når jeg siger det, derfor går jeg også udfra folk vurderer mig mere moden end en 14 årige

Det har ikke en skid at gøre med din alder; bare kig tilbage på de accepteret, vi har haft helt fra 11 årige staffs på holdet, som dog har været mere kvalificeret end hvad jeg kan se udfra din ansøgning.

Men af en 14 årig, burde du kunne skrive en længere ansøgning og burde kunne tænke dig om, da du er bannet lige nu. Jeg tror ikke det bliver andet end et -rep fra mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.