Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgning rpname


Antonn

Recommended Posts

Ingame navn: rpname
SteamID: STEAM_0:1:237135557
IRL fornavn: Anton
Alder: 11

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: nej jeg har ikke meget erfaring med at være staff men jeg kænder de fleste koder til at være staff osv.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg føler at der også kunne bliver brug får flere unge admin som fx er under jeg ved det ikke 14. jeg føler mig lidt mere kvalificeret en andre ansøgere fordi jeg kan holde til de fleste situationer som fx hvis nu andre folk siger grime ord giver jeg dem bare en hurtig advarsel som fx stop det der eller's får du en straf.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: ikke mejet men lidt mere unge admin's

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: det er et KÆMPE NEJ jeg ved slet slet ikke hvad ULX er eller står for

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg føler at jeg for det meste er rat specifik. og nej jeg bruger ikke min mic så ofte mest kun når jeg er med i en vigtig sag osv.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan kun være på fra søndag til andens uge tirsdag og så kommer jeg tilbage på en søndag osv. jeg kommer også hjem fra skole hver dag klokken 14:00 og skal altid gå klokken 20:00 men ikke i vigenterne.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har autisme mine forældre er kildt så det er derfor jeg kun kan være på de tider jeg har skrevet får oven. og det er lidt det

 

til alle der ser denne staff ansøgning så HAR jeg læst skabelonen fuldt ud

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Antx2 skrev:

til alle der ser denne besked så HAR jeg læst skabelonen til staff ansøgning

Så vidt jeg kan se har du ikke læst og fulgt det for der står tydeligt at du skal have dit ingame navn i titlen og ikke andet!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.