Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lass3


Grethe

Recommended Posts

Ingame navn: Lass3
SteamID: STEAM_0:0:182411338

IRL fornavn: Lasse
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

nej det har jeg ikke desværre.

Men det derfor jeg genre vil prøve det og se hvordan det er at være en del af jeres staffteam.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg syntes i skal vælge mig fordi:

 

Jeg syntes selv jeg kan snakke med alle inde på serveren

 

Jeg har 1000+ timer inde på serveren

 

Jeg kan holde mig til rimelig rolig hvis folk kommer op og køre.

 

Jeg lytter til begge sider af historien, men hvis jeg ved de direkte lyver over for mig så vil jeg give dem en straf.

 

Giver en passende straf hvis det bliver nødvendigt og hvis jeg bliver i tvivl, kontakter jeg en som har et højre rank end mig

 

Hvis jeg er gode venner med nogle inde på serveren så for de ikke særbehandling af mig, de skal snakke for deres sag ligesom alle andre inde på serveren  

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan komme med nogle forslag til hvad vi kan lave om inde på serveren

Jeg sætter mig ind jobbet som staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej det har jeg ikke men som sagt så vil jeg gerne prøve det. Jeg kender og nogle basics commands som i bruger.

 

!jail

!bring

!goto

!cb

!kick

!xban

!return

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt.

Jeg bruger stort set alt min tid med at snakke i min mic.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg går jo i 9 klasse og skal til eksamen. Så jeg har nok ikke så meget tid til at være på her op til eksamen,  men efter eksamen kommer jeg nok til at spille inde på servern hver dag.

 

Har ikke nogen tider på dagene som jeg kan spille, det er fordi det er meget forskelligt fra dag til dag.

 

Men formentlig er jeg nok på hver dag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved godt min ansøgning er kort men jeg føler jeg har fået sagt det der skal siges, syntes jeg selv, men i velkommen til at spørge ind til noget hvis i har et spørgsmål.

 

~Lass3~

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.