Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning


xJensx

Recommended Posts

Ingame navn:  xJensx
 

SteamID: STEAM_0:1:159816677
 

Alder: 14 snart 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Jeg har en smule erfaring med administrative jobs. Da jeg har være staff på en anden GMOD server, jeg kunne god lide at hjælpe folk. Hvis de havet et problem.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Jeg har en smule erfaring med administrative jobs. Da jeg har være staff på en anden GMOD server, jeg kunne god lide at hjælpe folk. Hvis de havet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jeg vil gerne være Admin på Stavox, da jeg nu har spillet herinde i meget lang tid, Hvis jeg bliver admin på Stavox kommer jeg ikke til at bliver en sur admin men en sød admin. Men jeg tager spillet sariøst, ud over det kender jeg ragtig godt til reglerne. Jeg er god til at samarbejde, både med spillere og Admins, jeg er en person som er god til at hjælpe folk med problemer (Jeg troler ikke inde på stavox).

 

 Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg følger at jeg kan bidrage glæde til folk fordi at jeg er god til at hjælpe folk som sagt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ok meget erfaring med ULX. Fordi at jeg har server staff på en anden Garyys mod server. Så jeg har ok meget erfaring til ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syndes selv at jeg er god til at at formulere mig selv. Jeg har ikke nogen problemer med at stave, ud over det bruger jeg hele tiden min mic både ind game. Og på Team speake og Discord for den sags skyl. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. 

 

Mandag:  Jeg har fri kl 14.30: Jeg er på hver mandag, så jeg har mugelighed for at spille hele dagen, hvilket jeg nogle gange gør.

 

Tirsdag: Jeg har fri kl 15.15: Tirsdag har jeg hele dagen. Til at spille på Stavox.

 

Onsdag: Jeg har fri kl 14.30: Onsdag har jeg hele dagen, så der har jeg mugelighed for at være på hele dagen.

 

Torsdag: Fri kl 14.30: Torsdag Skal jeg ikke noget hele dag så der har jeg også mulighed for at være på hele dagen.

 

Fredag: Har jeg fri kl 14.30 og plejer at cykle hjem fra skole der, fredag aften plejer jeg, at spille hele dagen på Stavox. 

 

Lørdag: Lørdag plejer jeg at være på hele dagen.

 

Søndag: Søndag plejer jeg at være afslappet så der er jeg ikke på hele dagen. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg syndes ikke at der er mere informationer om mig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver et -rep herfra. 

Følgende grunde træder til: 

 

- Kort ansøgning

- Ved de fleste cases, der omhandler dig, laver du fejl iform af regelbrud. 

- Mangel på respekt samt seriøsitet.

 

Held og Lykke!

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.