Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kagen


Kagen

Recommended Posts

Ingame navn: 
Kagen
SteamID:
STEAM_0:0:99495996
IRL-fornavn:
Frederik
Alder:
16år  

11/01/03

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Ville starte med at nævne nogle af de servers hvor jeg har været staff på (Under det andet tekst)

Hvis jeg skal starte ud med den første så var det en Dansk/Engelsk gmod server som var rimelig populær på daværende tidspunkt, den havde cirka 64 spillere i weekenden og svingede lidt op og ned i hverdagen. På den server lærte jeg en helt masse bland andet ULX og det der med at sætte sig i en anden sted og lytte til begge personer før man endelig bare tager en beslutning som har hjulpet mig en del på Stavox.

-

De 2 minecraft servere var ikke sådan noget rigtigt da det var minecraft, hvor man ikke kan snakke ingame osv.

Dem som ikke ved har jeg været staff på stavox som var vildt fedt og derfor vælger jeg at søge igen, men her på stavox var jeg ved ranket "Admin" 

-

Css/Csgo På Css servern var en hoejhus server som var virkelig aktiv, der snakkede med mange folk og lærte også at bruge de værktøjer man har der til at hjælpe folk eller til folk som vælger at bryde reglerne.

Csgo - Det var pisse fedt at være staff på de 2 server fordi folk var altid super glade og imødekommende at snakke med. 

 

1)  Danish viking (Gmod Darkrp server - Lukket fordi ejeren ikke gad at køre den mere)

2)  2 par Minecraft servers ikke noget særligt, men fik lov at prøve lidt at hvert 

3)  Herinde på Stavox har jeg også været staff som jeg også var vildt glad for og derfor vil jeg og ansøge igen

4)  Css/Csgo Har været noget admin på en css server (Hoejhus) og i Csgo har jeg været admin på en Minigame og Jail server

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne tilbyde mine tidligere erfaringer da jeg var staff på servern. Det som jeg synes er det fedeste ved at være staff på servern er helt klart at snakke med folk som du nok ikke vil gøre normalt og er min grund til hvorfor jeg gerne vil ansøge på Stavox igen. 

Kan holde mit hovede koldt i pressede situationer, har en pæn tone overfor alle. Jeg er imødekommende person, som er glad og hilser på mange personer hverdag og hjælper mange folk med små ting og store ting. Vil gerne være en del af Stavoxs Staffteam fordi jeg har meget erfaring med det administrative job!

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg er på serveren når de fleste staff er leavet som er en kæmpe fordel 

Brænder helt vildt for at tage alle former for cases 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender udmærket godt til ULX og har forståelsen om hvordan man bruger det

Da jeg tidligere har været staff herinde, har jeg rigtig god kendskab til ULX.

Hvis der er noget nyt som jeg ikke har fået med ville jeg selvfølgelig gerne lærer det med 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Ja, jeg synes jeg formulerer mig både skriftligt og mundtligt, 

Jeg snakker og skriver flydende dansk.

Bruger altid min mikrofon da det er meget bedre end at skrive

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Nu er det snart ved at være sommerferie hvor jeg ikke skal noget helt vildt hvor jeg får en masse tid der, men udover det har en del tid weekenderne fra 8 kl om morgen til 12 kl. Kan variere lidt 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke andet end jeg er frisk fyr på 16 år som er klar på at være staff igen hvis i ønsker det 

Og jeg er meget aktiv på forum det bliver mindst tjekket 1 gang hver dag

 

Kan godt uddybe lidt mere så bare spørg  

Tak fordi du valgte at læse min ansøgning 

- Kagen 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Heimer skrev:

+Rep

Kagen du er den bedste

I like you

 

Til det seriøse:

Du er god til RP

Du kan hjælpe andre uden problemer

Du ville gerne snakke med dem du kan

Alt i alt er du bare en superhelt ❤️

Ihh Heimer hvor er du sød

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Yeah, you 👈 read 📘 that 😐 right. 👌 I 👁 can't 🚫 stop 🚫 having 👬 sex 🍆 with 👏 Instant Ramen 🍜 Noodles. 💯 It's 🕛 really 😍 fucked 😩 up 🔺 to 💦 be 🐝 completely 😡 honest, 😇 and 👏 it 💯 all 💯 started 💢 when 🍑 my 👨 boyfriend 👬 suggested we 👥 start 🔘 experimenting a 👌 bit 😁 in 👏 the 👏 bedroom. I 👁 suggested we 👥 try 😐 anal, 🍑 after 👀 all 💯 I’ve 👏 been 👏 hinting lately that 😐 I’ve 👏 been 👏 yearning 😡 for 🍆 him 👴 to 💦 shove 😠 his 💦 seven 🔥 inch 📏 cock 🍆 into 👉 my 👨 tight 👉 bleached 💦 asshole. 🍑 I'd 🙏 be 🐝 such 😳 a 👌 good 👌 anal 🍑 slut 😈 for 🍆 him. 👴 But 🍑 that’s 💪 not 🚫 nearly 👣 what 😦 he 👨 suggested instead. He wanted 😍 to 💦 face 😀 fuck 🍆 me 😭 while 🕗 I 👁 had 💋 my 👨 mouth 💋 full 🌝 of 💦 Instant Ramen 🍜 noodles. At first 👆 I 👁 thought 💭 there 👌 was 👏 no 🙅 way 💫 I’d 😗 ever 😠 do 👌 it. 💯 I 👁 yelled in 👏 protest, how 💯 dare he 👨 think 💭 I’d 😗 ever 😠 do 👌 that? 😐 I 👁 mean, 😏 it’s 💀 not 🚫 like 💖 I’m 👌 a 👌 prude, I 👁 fuck 🍆 him 👴 silly 🙃 in 👏 each 👏 and 👏 every 👏 way 💫 he 👨 desires. But 🍑 like 💖 this, 👈 no, 🙅 there’s 💩 no 🙅 way. That was 👏 until 🙄 he 👨 brought home 🏡 some 👨 Tonkotsu Instant Ramen 🍜 noodles. 💯 He 👨 spent 😵 all 💯 night 🌙 preparing it. 💯 The 👏 noodles 💯 were 👶 cooked 🍳 to 💦 perfection, a 👌 half 💀 marinated egg 🍳 succulently placed in 👏 the 👏 authentic Japanese bowl, 🍀 topped with 👏 seaweed sheets 👉 and 👏 seasoning. It 💯 was 👏 the 👏 perfect 💯 bowl 🍀 of 💦 ramen. 🍜 So 💯 I 👁 sat down 🔻 at 🍆 the 👏 kitchen 🐶 and 👏 started 💢 to 💦 eat. 👉 Fuck 🍆 me 😭 it 💯 was 👏 delicious. That was 👏 until 🙄 he 👨 started 💢 to 💦 take 👊 off 📴 his 💦 pants. 👖 No! 🙅 I 👁 protested, this 👈 was 👏 way 💫 too 😡 far. 🌌 But 🍑 it 💯 was 👏 too 😡 late, 💤 my 👨 mouth 💋 was 👏 full 🌝 and 👏 his 💦 dick 🍆 was 👏 hard. 🍆 He 👨 proceeded to 💦 slowly 🐌 penetrate 👉 my 👨 mouth. 💋 I 👁 gasped 😫 to 💦 air 💨 but 🍑 all 💯 that 😐 came 💦 in 👏 was 👏 the 👏 taste 👅 of 💦 tonkotsu broth, and 👏 the 👏 faint taste 👅 of 💦 my 👨 boyfriends 👬 eager precum. 💦 I 👁 was 👏 stunned, stuffed 😜 and 👏 starting 😫 to 💦 get 🔟 horny. How was 👏 this 👈 turning 🔄 me 😭 on 🔛 I 👁 thought? 💭 I 👁 couldn’t 😲 understand. 📚 Maybe 👏 it 💯 was 👏 the 👏 hard 🍆 dick 🍆 sliding down 🔻 my 👨 throat, 😝 or 💁 the 👏 delicious 😝 ramen, 🍜 maybe 👏 a 👌 combination 🔗 of 💦 the 👏 two. 💏 It 💯 was 👏 all 💯 so 💯 tantalizingly exciting. 💦 I 👁 started 💢 to 💦 swallow the 👏 ramen 🍜 and 👏 my 👨 boyfriend 👬 yelled out 💯 in 👏 ecstasy. I 👁 continued to 💦 slurp 😝 down 🔻 my 👨 noodles 💯 again, 😬 and 👏 he 👨 lurched forward 📲 shoving his 💦 cock 🍆 further 😵 down 🔻 my 👨 tightening throat. 😝 I 👁 told 🗣 him 👴 to 💦 fuck 🍆 me 😭 harder 💥 as 🍑 I 👁 took 👫 another 🔄 bite 😈 of 💦 my 👨 delicious 😝 ramen, 🍜 and 👏 instantly he 👨 came. 💦 There 👌 was 👏 cum 💦 all 💯 over 👏 the 👏 inside 💠 of 💦 my 👨 mouth. 💋 The 👏 mixture combined with 👏 the 👏 ramen 🍜 can 💦 only 🕦 be 🐝 described as 🍑 exquisite. 😍 Salty, 😋 smooth 😭 and 👏 rich 💲 with 👏 flavor. 😵 Days 📆 pass. 💯 Then 😮 months. 📆 We 👥 never 🙅 spoke of 💦 that 😐 day 🌞 since. 👨 I 👁 think 💭 we 👥 both 🌜 knew 👓 we 👥 had 💋 gone 🏃 too 😡 far. 🌌 There 👌 are 🔢 limits 💃 after 👀 all. But I 👁 couldn’t 😲 stop 🚫 thinking 💭 about 💦 the 👏 taste 👅 of 💦 the 👏 ramen 🍜 and 👏 cum 💦 in 👏 my 👨 mouth. 💋 At 🍆 work 🏢 one 😤 day 🌞 I 👁 decided 👯 I 👁 would 👪 go 🏃 to 💦 my 👨 local 📰 ramen 🍜 shop 🏢 and 👏 take 👊 home 🏡 a 👌 new 👌 flavor. I got 🍸 home 🏡 and 👏 as 🍑 I 👁 got 🍸 through 😩 the 👏 door 🚪 my 👨 pants 👖 were 👶 already 👋 coming 💦 off. 📴 I 👁 was 👏 dripping 🌧 wet, 💦 and 👏 horny 😉 as 🍑 hell. 🔥 I 👁 lay 💏 starfish on 🔛 my 👨 bed 🛏 and 👏 began 🔘 to 💦 pour the 👏 ramen 🍜 all 💯 over 👏 my 👨 body. 💃 It 💯 was 👏 so 💯 warm 🔥 and 👏 burned 🔥 my 👨 body 💃 but 🍑 I 👁 didn’t 👏 care, 💅 I 👁 just 👏 wanted 😍 the 👏 salty 😋 foreign mixture all 💯 over 👏 my 👨 tight 👉 and 👏 firm 🚬 body. 💃 I 👁 shoved my 👨 tiny 😑 fingers deep 😱 into 👉 my 👨 tight 👉 pussy 🐱 and 👏 masturbated 🍆 for 🍆 hours. 🕐 I 👁 was 👏 in 👏 total 💯 and 👏 pure 😩 ecstasy. That was 👏 until 🙄 my 👨 boyfriend 👬 came 💦 through 😩 the 👏 door. 🚪 I 👁 was 👏 shocked to 💦 see 👀 him 👴 home 🏡 so 💯 early, 🕐 and 👏 he 👨 was 👏 too, 😡 for 🍆 the 👏 sight he 👨 came 💦 upon 👦 could 🔒 only 🕦 be 🐝 described as 🍑 disastrously 😱 unique. It 💯 only 🕦 took 👫 seconds 🕑 for 🍆 him 👴 to 💦 become 😌 instantly rock 🗿 hard. 🍆 I 👁 could 🔒 see 👀 his 💦 muscles twitch as 🍑 he 👨 gazed upon 👦 me 😭 all 💯 wet 💦 and 👏 dripping 🌧 with 👏 ramen. 🍜 His 💦 pants 👖 flew off 📴 and 👏 he 👨 mounted on 🔛 top 🔝 of 💦 me. 😭 Neither of 💦 us 👨 cared 😍 at 🍆 this 👈 point 📍 that 😐 the 👏 ramen 🍜 had 💋 cooled. It 💯 didn’t 👏 matter 🙅 anymore. 🔥 We 👥 just 👏 wanted 😍 this 👈 moment. The sex 🍆 lasted for 🍆 hours, 🕐 and 👏 I 👁 came 💦 many, 👬 many 👬 times. 🕒 Right 👌 as 🍑 my 👨 boyfriend 👬 began 🔘 to 💦 climax 😰 deep 😱 inside 💠 my 👨 pussy 🐱 I 👁 pushed him 👴 off. 📴 What 😦 the 👏 fuck 🍆 was 👏 I 👁 doing? 📌 What 😦 the 👏 actual fuck 🍆 was 👏 I 👁 doing? 📌 Everyone 👥 knows 👃 that 😐 this 👈 is 💦 the 👏 last 😍 situation 🎮 a 👌 deep 😱 southern Texas girl 👧 like 💖 me 😭 wanted 😍 to 💦 happen. 😱 My 👨 dad 👴 had 💋 warned 😤 me 😭 this 👈 day 🌞 might 🔍 come 💦 the 👏 day 🌞 he 👨 walked 🚶 in 👏 on 🔛 me 😭 watching 👀 Hentai 👯 and 👏 twiddling my 👨 bean. "Jessie, you 👈 know, 💭 never 🙅 have 👏 sex 🍆 with 👏 ramen 🍜 noodles 💯 nearby, that’s 💪 how 💯 you 👈 get 🔟 pregnant 🍆 with 👏 one 😤 of 💦 those 🐥 damn 😤 Asians, 👌 and 👏 damn 😤 you 👈 know 💭 whattle happen 😱 to 💦 you 👈 if 👏 that 😐 happens" Fuck you 👈 dad, 👴 you 👈 racist fuck. 🍆 I 👁 wanted 😍 this 👈 anyway. 🔛 I 👁 needed this 👈 anyway. 🔛 I 👁 was 👏 ready. 😏 I 👁 was 👏 primed to 💦 go. 🏃 My 👨 boyfriend 👬 climbed back 🔙 on 🔛 and 👏 finished 👅 deep 😱 inside 💠 my 👨 pussy. 🐱 It 💯 was 👏 beautiful. 🌄 Nine 🍆 months 📆 later 🕑 I 👁 gave 🎁 birth 👑 to 💦 my 👨 first 👆 child 👦 ファック私の愚かなパパ chan, he’s 👨 a 👌 great 👍 little 👌 kid 👦 and 👏 I 👁 love 😍 him 👴 so 💯 much. Three years 📅 pass 💯 and 👏 now 👋 I’m 👌 on 🔛 my 👨 third Japanese child. 👦 How 💯 did 👏 this 👈 go 🏃 so 💯 far? 🌌 That’s 💪 when 🍑 the 👏 Japanese government 💩 called 📲 me. 😭 They 👥 wanted 😍 to 💦 being 😑 me 😭 in 👏 for 🍆 questioning. They 👥 wanted 😍 me 😭 to 💦 help 💁 them 💦 rebuild the 👏 dwindling Japanese population. It's 🕛 a 👌 serious 😐 problem 😊 for 🍆 them 💦 and 👏 they 👥 desperately needed my 👨 help. 💁 The 👏 foreign minister I 👁 spoke with 👏 even 🌃 mentioned free 💜 Hentai 👯 and 👏 ramen 🍜 for 🍆 the 👏 rest 😪 of 💦 my 👨 life. 👤 How 💯 could 🔒 I 👁 ever 👏 say 🗣 no? So I 👁 moved 📦 my 👨 pretty 👰 little 👌 ass 🍑 to 💦 Japan 🍣 and 👏 have 👏 been 👏 living 🐙 here 👏 since. 👨 I 👁 love 😍 my 👨 life 👤 here. 👏 Every 👏 day 🌞 me 😭 and 👏 my 👨 boyfriend 👬 go 🏃 to 💦 a 👌 new 👌 Ramen 🍜 shop 🏢 and 👏 purchase 🛒 our 💩 daily 🕢 bowl. 🍀 We 👥 then 😮 take 👊 a 👌 beautiful 🌄 walk 👣 through 😩 our 💩 local 📰 park, 🌲 admire the 👏 trees 🌲 and 👏 grass. 🌱 My 👨 boyfriend 👬 always 🔥 remembers 🐘 to 💦 bring 🚶 bread 🍞 for 🍆 the 👏 local 📰 ducks. We 👥 named 📛 one 😤 Guss, we 👥 both 🌜 love 😍 Guss and 👏 remember 💭 to 💦 see 👀 him 👴 every 👏 day. 🌞 He's 👦 a 👌 good 👌 little 👌 duck. We then 😮 head 💆 back 🔙 to 💦 our 💩 home, 🏡 take 👊 off 📴 all 💯 our 💩 cloths and 👏 proceed to 💦 pour our 💩 bowl 🍀 of 💦 ramen 🍜 over 👏 each 👏 of 💦 our 💩 bodies. 😍 He 👨 fucks 😤 me 😭 like 💖 no 🙅 one 😤 else. 😩 I 👁 cum, 💦 then 😮 I 👁 cum 💦 again, 😬 and 👏 again, 😬 and 👏 again. 😬 It's 🕛 never 🙅 felt 😎 like 💖 chore 👷 for 🍆 me. 😭 And 👏 my 👨 boyfriend 👬 loves 💘 it 💯 more 🍗 than 👉 life 👤 itself. 🚝 Before 😂 we 👥 finish 🏁 we 👥 remember 💭 to 💦 shove 😠 a 👌 tiny 😑 bit 😁 of 💦 ramen 🍜 deep 😱 inside 💠 me 😭 before 😂 my 👨 boyfriend 👬 finishes. I 👁 don't 🚫 think 💭 this 👈 is 💦 the 👏 life 👤 for 🍆 me 😭 though. It 💯 eats me 😭 up 🔺 inside 💠 that 😐 all 💯 I’m 👌 capable 😡 in 👏 life 👤 is 💦 breeding little 👌 Japanese babies 👶 through 😩 sex 🍆 with 👏 ramen 🍜 noodles. 💯 I 👁 think 💭 I’m 👌 more 🍗 capable 😡 than 👉 that. 😐 I 👁 want 👏 out. 💯 I 👁 want 👏 a 👌 change. Can you 👈 help 💁 me? 😭 Can 💦 you 👈 help 💁 me 😭 from 👉 the 👏 life 👤 I’ve 👏 created? 💯 I 👁 don't 🚫 want 👏 to 💦 be 🐝 a 👌 ramen 🍜 breeder anymore. 🔥 I 👁 don't 🚫 know 💭 where 😐 to 💦 turn. 💃 I 👁 don't 🚫 know 💭 where 😐 to 💦 go.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får sku et +REP fra mig af @Kagen

Sidst vi snakkede sammen kom vi ind på det omkring staffarbejde og at du savnede det meget.

Jeg synes personligt du fortjener en chance, da du bl.a. Ved hvad det indebære at være staff og du har prøvet det før.

Best of all, good luck

 

- BOB JOHNSON

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Master Nation skrev:

+rep

 

flink 

kan reglerne 

gammel staff

 

held og lykke

Nation ❤️

1 time siden, Metro skrev:

+rep

Mange tak Metro, wow en besked og den blev læst til bunden 🤩

1 time siden, Bob Johnson skrev:

Du får sku et +REP fra mig af @Kagen

Sidst vi snakkede sammen kom vi ind på det omkring staffarbejde og at du savnede meget.

Jeg synes personligt du fortjener en chance, da du bl.a. Ved hvad det indebære at være staff og du har prøvet det før.

Best of all, good luck

 

- BOB JOHNSON

Mange tak Bob ❤️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Trixx skrev:

+REP

Kan reglerne(ish)

Moden(kinda)

Flink

Tidligere staff

Mange tak trixi 🍆🍑

1 time siden, Schumacher skrev:

+REP

-Meget aktiv

-Kan reglerne

-Virker kompetent

 

Mange tak Schuu ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mayan skrev:

Kære kage.


+Rep

Du sku hygge

Kan reglerne

Tidligere staff

 

Håber du kommer ind på holdet.

Kh Mayan.

 

Nårrhh Mayan ❤️ 

Din mor (Joke mellem Mayan og jeg)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, christianclone10 skrev:

+REP


En meget sjov person at spille med

Ved sit RP

Kan finde ud af at læse reglerne 


Kan også engang imellem komme ud i nogle dumme ting

 

Og jeg synes han har hvad det tager at kunne være en på staff teamet.

Super mange tak Christian, os to som betjente det kan aldrig gå galt ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Scaled skrev:

+rep

  - Flink

  - Kan reglerne

  - Tidligere staff

 

Held & lykke.

Mange tak Scaled ❤️

3 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Du får da selvfølgelig også et +REP fra mig

Du er seriøs ingame.

Du holder rp'en på et seriøst level.

Du er mega flink

Lige over ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Polle skrev:

Vi har haft vores skænderier. Men du er blevet en meget imødekommende og dejlig dreng.

Tak 🤛🏻

8 timer siden, hejmeddig skrev:

+rep

Kender reglerne og er ikke bange for noget

Ahah tak hejmeddig 🦁

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.