Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Martin Holm


Martin Holm

Recommended Posts

ngame navn: Martin Holm Hell
Virkelige navn: Martin
Steam id:   STEAM_0:1:60649643
Alder: Tretten - Blvier fjorten, til september.
 
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja, inden for Garry's Mod, har jeg næsten et års erfarring som superadmin/Head-Admin/Admin-Ansvarlig/Admin-Træner/Admin og moderator.
Jeg ejer og er er Head-Admin på store minecraft community's fx. DGSC.
Jeg har ejet en Arma 3 altis Life server, hvor vi fik starten en kæmpe server, hvorefter jeg var nød til at lukke begrund af mangel på penge.
 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg er vil have en høj aktivitet på serveren, da jeg har den bedste oplevelse af serveren lige nu, påtrods af at folk bryder regler, og netop også en grund til jeg ansøger.
Jeg hader ingen, og regner ikke selv med at jeg bliver hadet på serveren, og derfor har jeg også en rigtig god oplevelse.
Jeg har mange erfarringer i administrative jobs, og derfor har styr på hvad jeg laver og hvilke valg jeg træffer mig.
Jeg er altid retfærdig, og vil altid være den retfærdige.
Jeg tager selvfølgelig altid begge sider af historien, og vil træffe valg med beviser.
Jeg kan ULX Commandoerne udenad, og kan mange af jeres custom commands eks. /cb.
Jeg har mulighed for meget aktivitet og især om natten hvor de fleste staffs er smuttet, og folk begynder at slippe afsted med at bryde reglerne,
uden at blive taget af en administrator.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kan umiddelbart alle ULX Commands,
Efter alle mine erfarringer som administrator på Cosmos, så har jeg lært det og har nu helt styr på det.
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg født og opvokset i Danmark. Jeg kan skrive og snakke flydende dansk. Jeg bruger altid min mic, da det giver en bedre oplevelse, og gør det mere realistisk.

 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at på i weekenden?:

Jeg er på fra kl. 15:30 til 22 alle hverdage og weekenderne når jeg vågner til en 3-4 om natten.
 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 
Jeg er en energifuld dreng på 13 som altid er glad :). Alt min gaming tid går til Stavox, jeg spiller ingen andre spil end Garry's Mod, og derpå spiller jeg kun på Stavox.
Jeg elsker at tage en lille tur med vennerne. Jeg går til cykling, så derfor bruger jeg tid på det også, dog bruger jeg flest timer på at holde min spillen på Stavox.
Jeg går meget op i at mine sager bliver gjort ordenligt, og at det bliver retfærdigt for alle. Jeg er ikke intresseret i at give folk en dårlig oplevelse på serveren.
Jeg vil altid kunne lytte til folk og lade folk snakke ud før de afbrydes. Jeg kan holde styr på folk som skændes i sagerne og holde folk nede (tempreament).
 
Tak fordi DU, læste min ansøgning.
Du har mulighed for at kontakte mig hvis du eventuelt har spørgsmål.
Skriv her i postet eller kontakt mig ingame.
Jeg er muligvis også på teamspeak rigtig tit, så der kan du også få fat i mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.