Hop til indhold
Stavox

[Afslået] mAce


*mAce*

Recommended Posts

Ingame navn: mAce
SteamID: STEAM_0:1:184746130
IRL fornavn: Lasse
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Nej, jeg har aldrig været moderator eller andre former for staff osv. Jeg har dog styret en privat minecraft server, men der var ikke så meget viden eller læring i det. ´´

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg tror jeg vil passe godt ind i det gode selskab, og jeg vil gerne lære de andre staffs bedre at kende.

Jeg er mere kvalificeret fordi jeg kan de fleste commands inden jeg starter, jeg kan forholde mig kølig, kan alle regler(læste dem alle sammen igennem igår da jeg ikk var helt sikker påalle reglerne), og jeg sætter ikke venner eller gang-medlemmer foran andre, hvis det skulle opstå at en ven lavede en fejl. Jeg er ikke 'fjender' med nogle inde på server. Jeg føler at jeg kan tale med alle inde på serveren

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med at jeg er meget aktiv og vil nok blive mere aktiv hvis jeg var staff, jeg kan holde min stemme rolig i alle situationer og jeg er en meget glad person som kan skabe glæde til alle.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg vil sige at jeg har god kendskab til de fleste commands osv, dog ikke alle endnu. Men jeg er meget lærenem, så jeg vil hurtigt få dem alle lært. Jeg har ikke nogen erfaring med ULX, som sagt har jeg aldrig været moderator eller andre former for staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg kan formulere mit mundtligt lige så godt som skriftligt. Jeg bruger min mic når den skal bruges og ikke andre tidspunkter.

Mic spammer selvfølgelig heller ikke.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har lavet et lille skema nedenunder, som viser hvornår jeg har mulighed for at være aktiv.

Mandag: 15.30 - 22.00

Tirsdag:  15.30 - 22.00

Onsdag: 15.30 - 22.00

Torsdag: 15.30 - 22.00

Fredag: 15.30 - 02.00 +

Lørdag: 10.00 - 02.00 +

Søndag: 10.00 - 22.00

Selvfølgelig vil der være forhindringer nogle dage der gør at jeg ikke kommer på, men også fordele hvor jeg kan komme på tidligere. Andre tilfælde vil jeg jo også spille et andet spil end gmod.

Nogle gange tager jeg også ned og spiller tennis, så der kan jeg heller ikke være på. Og i vinter-tiden spiller jeg badminton hver torsdag og tirsdag fra klokken 17.15 - 18.30/19.00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, jeg syntes spørgsmålene svarer på alt i skal vide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt REP

  • Du er aktiv på Evo
  • Du virker meget flink
  • Jeg har ikke oplevet dig problematisk, "endnu" ihvertfald
  • Dog syntes jeg godt du kunne tilføje en lille smule mere til din ansøgning 🙂

Held og lykke mAce! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.