Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Fedtmule


Lind

Recommended Posts

Ingame navn: Fedtmule


SteamID: STEAM_0:1:188592489


IRL fornavn: Jakob


Alder: 2005/4/14 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja på Minecraft har jeg været staff på mange server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Kan holde hovede koldt i mange ting fx vis folk skriger fx.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja lidt men kunne godt lære mere om det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Ja men er lidt ordblind så helst mic vis det er muligt.

 

Bruger du ofte din mic?: Ja meget er ordblind så jeg vil helst bruge min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har næsten alle dage også i weekenden 2-3 timer om dagen i verdagen og i weekenden er det mere.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja som sagt er jeg jo lidt ordblind man det gør ikke en stor forskel jeg har også ADHD. Har spillet lang tid på serven og har 360 timer i Garrys mod og har 297 timer på jeres server 

 

Hvis du kunne gøre en forskel havd ville det så være: Jeg ville prøve at klare cases så godt som muligt og få folk til at forstå havd de har gjort forkert og hvodan de kunne undgå at det ville ske igen go hvis folk ikke forstår så kan man enden spøre en anden eller få en anden til at forklare det til dem.

 

commands jeg måske kenner: !cb for at give var ban ,!jailtp fedtmule 300 s,!frezz for at fryse spillet så ikke kan gå og skyde, !ban fedtmule grund lyver over for staff og spilder min tid længte 7 d, !armor spiller ,!heal spiller osv.

 

 Når du er RP hvordan er du så: Så er jeg en sjov og glad person og ikke har ved andre hygger mig meget med andre personer fx vis jeg har haft en dårlig dag så kan jeg komme ind og hygger mig så meget.

 

Hvad for nogle spil jeg spiller udover gmod: Jeg spiller csgo og minecraft.

 

Har du haft bare på serveren før: Nej det har jeg ikke haft før og vil heller ikke har haft jail og carban men det tror næsten alle har haft.

 

Kan du tage selv seriøst når du er eller i måske fremtiden skal tage cases: Ja det ville jeg godt kunne .

 

Ville du give din ven korter ban: Nej det ville jeg ikke det er hans ejet problem hvis kan for ban så kan jeg ikke Gøre noget ved det.

 

Hvad jeg går til af sport og fritidsaktiviteter: Har gået til sport man går ikke til noget lige nu så kan være ekstra meget på men skal dog på efterskole her i 8 klasse 

 

hvor lang tid har du spillet på serveren: I nok et år eller 3 jeg spiller på serveren fordi deres et godt fællesskab og der er mange nye mennesker man kan måde med hver sin personlige hed.

 

Er du staff på andre server lige nu: Nej det er jeg ikke.

 

Hvis du var den sidste admin online havd ville så gøre: Jeg ville skrive i admin broadcarst at der var mange cases og ville prøve at nå den alle så tag det roligt Og tage cases så hurtig som mulig.

 

//Hilsen Fedtmule 

 

Vil gerne høre jeres mening 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver altså et -rep herfra. 

Jeg føler generelt set, at du ikke egner dig til rollen, som staff. 

Følgende grunde gælder:

- Udfra cases, som på anden vis omhandler dig, tager du dig oftest ikke sammen. 

 

Held og Lykke

 

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

du har jo bare copy din gamle ansøgning og pasted det ind her. Så du ligger jo ingen kræfter ingen energi. Du virker faktisk til at være ligeglad om du bliver staff eller ej.

Og den er også MEGET kort. 

Du får et -REP  

Og hvis du laver en ansøgning  så prøv at starte forfra prøv uddybe dig mere 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

  • De gange jeg har stødt ind på dig på serveren (Evo) har du været skrigende, useriøs og med et meget grimt sprog. 
  • Din ansøgning er lidt for kort + at du bare har copy & pasted din gamle ansøgning 

Men held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.