Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage-Bob Johnson


Huldreng

Recommended Posts

Dit ingame navn:Champen 
Staff ingame navn: Bob Johnson
Dit SteamID:STEAM_0:0:172558409
Staff SteamID:STEAM_0:1:47963216
Forklar situationen:Jeg har kørt lidt rådent jeg har ikke kørt nogen ned men så få jeg carban i 7 dage syndes ikke der er fair for jeg bare kørt ind i andre biler og kørt i den forkerte vej bande

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa @Champen.

Jeg ved ikke om der er noget jeg har misforstået i din staff-klage, men som du selv skriver har du kørt dårligt, og tilsydenladende ikke gjort noget ved det efter mine advarsler som jeg har givet dig. De gange jeg måtte give dig dine advarsler var i de utallige cases som jeg havde med dig og din kørsel.

Det skal også siges at jeg har haft fat i dig i de sidste par dage, måske den sidste uge.
Derfor føler jeg for at måtte give dig den straf som du har modtaget.

 

Det skal lige siges at du har fået advarsler om din kørsel.

 

@Zork har også haft fat i dig og givet dig en advarsel omkring din kørsel, og hvis det skulle vise sig at gentage sig, ville du modtage et par dages carban.

 

Håber ikke der er ting der er blevet misforstået her.

 

fmtt0Jk.png

 

// Bob Johnson 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.