Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning fra VIKO


VIKO

Recommended Posts

Ingame navn: VIKO	
SteamID: STEAM_0:0:35936662
IRL Navn: Victor	
Alder: 17

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været administrator på en Half-Life server i et godt stykke tid, men jeg har ingen vidre erfaring. Jeg vil dog rigtig gerne lære det og jeg vil gerne gøre mit bedste.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end andre søgere fordi, jeg føler jeg er føler jeg kan med alle på serveren folk kender mig på den. Jeg holder hovedet koldt i pressede siturationer og jeg tager en admin sag meget seriøst. Jeg bruger rigtig meget tid inde på "STAVOX" og jeg har det rigtig sjovt derinde. Jeg kan give serveren en masse sjov. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Nej desværre ikke.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg bruger min mic, og snakker flydende dansk. Jeg nyder at snakke med folk ingame og har det rigtig sjovt med det.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan stort set være på hele tiden, men dog træner jeg en del fitness og har også en masse venner som skal passes, men jeg har GOD tid

Mvh Victor/VIKO

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en meget social person som godt kan lide at skabe nye bekendt skaber både i den virkelige verden men også i spiller, jeg har stor interesse og har spillet computer siden jeg var 6 år gammel.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.