Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Jesper


~Misser~

Recommended Posts


 

Dit ingame navn: Heimer

Staff ingame navn: Jesper Christiansen

Dit SteamID: STEAM_0:0:132651080

Staff SteamID: STEAM_0:1:48415574

Forklar situationen: Jeg ser den der værende indsatsleder skyde random ved siden af en borger hvilket er lidt mærkeligt. Indsatslederen var "Sekondløjtnant Sand. En betjent ved navn Jarry siger så der er skud i spawn. Jeg løber så hen og fortæller at det er din egen fucking indsatsleder der gjorde det. Jeg ved godt at det var grimt sagt men gjorde det fordi at Sand han bare gik rundt og lod som om at det var en borger der gjorde det og ikke ham. Lidt efter kommer jarry hen og våben checker uden grund. Jeg spørger så hvad laver du? hvor han svare våben checker dig skulle se om du havde et våben. Jeg går så væk og han kommer lidt efter og beder om ID og alt muligt. Jeg bliver derefter tazet og de tager mit våben uden en grund mens jeg bliver tazet 3 gange. Jeg caller så hvor jeg forklare Jesper hvad der er sket. Han siger så jeg kigger lige på det. Jeg venter så hvor han kommer tilbage efter noget tid og siger "Du bliver ikke unjailet for du stod og skød i spawn" Jeg forklare så at det var deres egen indsatsleder der gjorde det. Han kigger så å det igen, hvor efter jeg får refund, meeen ikke helt for mit våben blev ikke erstattet for den fejl de begik ser i jeg fik bare at vide at staffs ikke refunder penge eller erstatter hvor jeg spørger det gøre andre da. Han siger så det gør man ikke. Jeg bliver så irriteret fordi at jeg har mistet 9k på en gun og sådan like 5 min efter mister den fordi at politiet begår en stor fejl? føler ikke at jeg har fået det tilbage som jeg burde? Skriv hvis det bare er mig der er wrong på den 🙂

Bevis: Jesper ved godt selv hvad han har gjort så tænker ikke at et bevis ville gøre nogen nødte ❤️

 

Det var egentligt bare rigtigt nederen, fordi at Sand som Trollede skød, sørgede for at jeg stod i lorten uden at faktisk have gjort noget? Og fordi at han ikke gad at stå ved at han skød og jeg ikke gjorde. Han var en da en del af det tidspunkt hvor at jeg blev arrested. (Han stod der og blev ved med at insistere på at han ikke havde gjort noget forkert)

 

VH. Heimer 🙂

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jesper Christiansen skrev:

Hejsa Heimer, 

Jeg vil indrømme at det er mig der har fucked op her, jeg havde lige siddet i en case så jeg kom til og blande 2 cases sammen. Det skal aldrig ske fra min side igen 😊

 

//Jesper Christiansen 

 

Super, at høre at jeg ikke var helt forkert på den. Men nu skal du høre: jeg har tænket over det og fundet frem til at 9k faktisk ikke er særligt meget men det egentlig bare er princippet i det. Men det jeg er mest irriteret over det er at Sand som trollede var skyld i at det hele faktisk begyndte. Ved ikke lige hvad vi gør nu men er glad for at du godt selv kan se hvad der skete og det at du lavede en fejl er helt okay da du er ny staff og at du ikke er fuldt ud "pro" hvis man kan sige det sådan ♡

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.