Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning Benjaminbuursen


benjaminbuursen

Recommended Posts

Ingame navn: benjaminbuursen
SteamID: STEAM_0:1:239554314
IRL fornavn: Benjamin
Alder: 10

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Nej har aldrig nogensinde.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  Fordi jeg er god til at samearbejde. Og jeg er loyal.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Færre regelbrydere.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej har aldrig haft mine hænder på ULX.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er ok vil jeg selv sige, og er hele tiden på med mic. Jeg er også hurtig på tasterne.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kan bedst i weekenderne.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er god til at holde reglerne hvis jeg ikke glemmer dem

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, keal me skrev:

-rep kort ansøgning og du har heller ikke læst guiden

 

Det er bare så svært og har ikke tid til at læse guiden

 

7 minutter siden, keal me skrev:

-rep kort ansøgning og du har heller ikke læst guiden

 

Ved ikke hvad det er pis det mener

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

At du har "stress" eller ikke tid, gør jo bare, at du nok skal vente med at ansøge. Det er ikke en undskyldning for at levere halvfærdigt arbejde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.