Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Reddekz


Reddekz

Recommended Posts

Ingame navn: 
Reddekz
 

SteamID: 
STEAM_0:0:65266108
 

IRL fornavn: 
Magnus
 

Alder: 
13 år 
22/04/05
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
ja. Jeg har været Admin og moderator på en masse Minecraft server(s). Havde min egen server på et tidspunkt hvor der lå med 50 spillere i gennemsnit så lærte at tag forskellige situationer hurtigt.
Jeg har også været Moderator på en Garry's mod server hvor jeg fik ros for mit arbejde, jeg synes det kunne være en sjov oplevelse at blive staff igen. Har været staff på FiveM Server ( gta rp ) og haft mine egne server(s).

-Minecraft server(s)

-Garry’s mod server(s)

-FiveM server(s)

-CS:GO server(s)
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
-Jeg har 1000 timer ca. i Garry's mod og 950 timer af dem er i darkrp og santosrp
-Jeg kan sagtens håndtere op til flere personer
-Jeg kan alle serverens regler
-Jeg er en sød, venlig og imødekommende person vil jeg selv sige
-Viser respekt over for a ndre, men vil stadig også gerne respekters som jeg respekter andre
-Erkender min fejl og tager ansvar for mine handlinger

-Har en masse erfaring inde for området RP fra både FiveM, Arma 3 og Garry’s mod så ved en del om rp og hvad det indebærer at være staff og have rp kørende.
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg kan bidrage med en sød, venlig, udadvendt, ærlig og imødekommende ung fyr som er klar på at hjælpe folk og har altid humøret højt 😉 

-Denne del har i allerede, en mere til Stavox’s staff team så flere admincases kan tages og der er mere tid til hver enkle så de kan få den hjælp som de skal bruge istedet for hurtigt vidre.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Jeg syntes selv jeg har et okay stort kendskab til Garry's mod's ULX System men er altid klar på at få det frisket op og lære en masse ny ULX Commands
men kender de besale ulx kommandoer som f.eks 
!jail (navn) (tid), 
!jailtp (navn) (tid), 

!unjail (navn),
!visdeath (navn),
!visarrest (navn),
!scene (navn),

!ban (navn) (tid) (grund),

!kick (navn) (grund),
!cb (navn), 
!returnweps (navn), 
!hp - !armor (navn) (antal)  
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
Jeg vil selv mene jeg er lige så god til at formuler mig skriftligt som mundtligt men fortrækker selvfølgelig altid at bruge min mic i en admin case med mindre at personen har slået sin ingame lyd fra eller ligne. 
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Mandag - Fredag | Fra 15:30 til 21:30
Fredag - Søndag | Forskelligt men omkring 12:00 til 03:00 cirka
Søndag | Forskelligt men omkring 12:00 til 21:30
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Har ansøgt før hvor jeg løg om min alder dengang men det gør jeg ikke mere.

Tak for at læse min ansøgning
//Reddekz

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.