Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Keal me


keal me

Recommended Posts

ingame navn: Keal me
SteamID: STEAM_0:1:84964459
IRL fornavn: Matias
Alder: 13(14 her i starten af april)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil-community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja jeg har været Admin, medejer og alle administrative jobs, på tre forskellige minecraft servere, en som havde 50+ spillere

om dagen. jeg stod for at holde øje, med chatten og fikse alt der gik galt i løbet af dagen. Jeg syntes jeg gjorde en foreskel, 

 ved at hører på spilleren og fikse hans/hendes problem hurtigst muligt. jeg stod også for at bygge og engang imellem kode.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

jeg har en god energi (men en mørk humor som for det meste har noget at gøre med sarkasme). jeg er ret hurtig til og skrive 

hvilket jeg har fundet ud af er en ret god evne at have som staff. jeg bliver meget sjældent sur. og søger ikke konflikter.

jeg er en hjælpsom person. har fået at vide at jeg er meget moden af min adler (ved godt jeg ikke opførte mig særlig moden

under min staff klage men jeg syntes, og har fået at vide at jeg har ændret mig meget over disse få måneder)

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

ikke andet end mine personlige oplevelser og min viden.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

har ikke rigtig nogen tidligere erfaring men er lærer nem og vil gerne lærer det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg syntes jeg formulere mig rigtig godt skriftligt, og det mundtlige er samme historie. jeg bruger min mic ofte ja 

da det ofte er den hurtigere måde at formulere sig på. (jeg har også et stort ord forråd)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg kan være på efter skole og i weekenderne kan jeg også være på men her er et lille skema over hvornår det kan forventes jeg er på 

Mandag: 15:10 - 20:00

Tirsdag:  14:10 - 20:00

Onsdag:  14:10 (eller senere) - 20:00

Torsdag: 15:10 - 20:00

Fredag: 13:45 - idk

Lørdag: (når jeg står op) - (til jeg går i seng)

Søndag: (når jeg står op) - 20:00

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

jeg prøver at komme i trænings centeret mindst 4 gange om ugen og derfor er det ikke sikkert at tiderne på skemaet passer, med mindre jeg er ekstrem doven 

en dag. jeg er god til matematik hvis det skulle bruges til noget. kan med de fleste. prøver heletiden på og forbedre mig selv. jeg har en meget logisk 

tankegang. jeg elsker sarkasme (bare lige sådan i er ops på at jeg ikke mener alt hvad jeg siger når jeg/vi sidder i et rum på teamspeak)

jeg er nem og snakke med men er lidt social akavet så jeg kommer ikke til og starte alverdens samtaler.

 

 

 

Hvis i syntes jeg har glemt noget ville det være dejligt hvis i skriver det i en kommentar

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.