Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hello im BoB


Hello I'm BoB

Recommended Posts

Ingame navn: Hello im BoB
SteamID: STEAM_0:1:128174369
IRL fornavn: William
Alder: 13 år

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

-Jeg har haft admin før. Hvor jeg gjorde et ganske udmærket arbejde og klarede mange cases. Og jeg tror at jeg gav nogle folk et smil på læben og for mig lignede det at folk kunne lide mig som staff.

-Jeg var nok en af de admins der var klar på det meste og mere frisk på en case end de fleste andre var.

-Jeg kørte med klatten den gang jeg var admin inde på Zypress de fleste kunne lide mig jeg gjorde et godt stykke arbejde nærmest hver dag.

-Min rolle var at hjælpe dem som havde et problem af en slags og ikke mindst at være en god person.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-Jeg har et godt venskab med de fleste her inde og er helt sikker åben for flere.:D

-Jeg vil gerne hjælpe med at alle kan få en case i god tid i stedet for at vente helt op til 10-20 min.

-Jeg vil sige jeg har temlig god viden om hvad det kræver at være admin og hvilken viden man skal have f.eks. Reglerne, commands, case logik osv.

-Jeg opfører mig pænt snakker pænt til andre jeg lytter efter til hvad andre siger til mig og i admin case.

-Jeg kunne aldrig finde på at snakke grimt eller komme op og skændes med en anden mod.

-Jeg har spillet Gmod-RP i snart 675 timer så jeg har temlig god erfaring med de forskellige situationer og cases.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

-Måske at der bliver mindre vente tid og en eksta jævnaldrene for de mindeårige spillere. Jeg vil nok bare give en ekstra hånd til sygt gode staff-Team.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

-Ja det meste kan jeg uden af. Men tror måske lidt ekstra erfaring ikke kan skade. Den gang jeg var Admin inde på zypress brugte jeg tit ULX til dagligt.

 

F.eks.

 

-!goto

-!bring

-!noclip

-!Freeze

-!jail

-!hp

-!logs

-!ban

-!kick

-!mute

osv.

Så ja jeg kender de fleste. 😄

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

-Ja, jeg bruger tit min mikrofon til snakke med de mange spillere. 😄 Jeg er godt klar over at jeg ikke er så gammel, men jeg vil være god til at formulere mig således at også de yngre spillere vil kunne forstå årsag til f.eks. Ban, kick, mute osv.

-Jeg snakker gerne lidt langsommere og mumler ikke, så alle kan høre hvad jeg siger. Jeg kan komme med gode argumenter, som jeg tror kan hjælpe i en case.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

-Mandag-15:00-22:00

-Tirsdag-15:00-22:00

-Ondsdag-15:00-22:00

-Torsdag-15:00-22:00

-Fredag-15:00-22:00

-Lørdag-12:00-23:00

-Søndag-12:00-23:00

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

-Jeg kan aldrig finde på at få spiller til at leave stavox. Jeg kan aldrig finde på ban kick og lignende uden nogen grund.

-Jeg er en venlig og ærlig person, der godt kan lide at hjælpe andre.

-Jeg prøver bare at gøre mit bedste og hvis jeg ikke lever op til jeres mål, så må jeg bare tænke over hvad gjorde jeg forkert, og ikke mindst hvad kan jeg gøre bedre næste gang.

-Jeg tænker mig altid om, før jeg gør noget som man ikke kan lave om.

-For mig at se, kan det  jo være lige meget at være en god admin, hvis man ikke opfører sig pænt og venligt overfor for andre mennesker.

-Og jeg elsker jokes og god humor

 

 

De Bedste Hilsner

William Lønstrup Lund 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.