Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning Kaldenavn


Antonn

Recommended Posts

Ingame navn: dingus51
SteamID: STEAM_0:1:237135557
IRL fornavn: anton
Alder: 11

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: nej jeg har desvære ikke været admin/staff før i noget somhelst

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg er god til alle mulige coder god andre sprog og kan got hontere horde situatjoner fordi jeg har været i sådannogen sitoationer mange gange før

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: det ved jeg desvære ikke men jeg er god med alle mulige spil jeg kan mange coder til andre spil og det alt jeg kan byde på lige her

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej det har jeg ikke og jeg ved ikke vad ULX står for lidt øv 😞

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg synes at jeg er meget presis med hvad jeg mener. jeg bruger ikke min mic så ofte

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på fra søndag til neste uges tirsdag fordi mine foreldre er skildt så om onsdag torsdag fredag lørdag og sønad er jeg jemme hos min far hvor ikke kan spille så kan jeg spille mandag til neste uges tirsdag og så videre. jeg går til guitar oms mandagen fra 03:00 til cirka 03:30. om fredagen går jeg til svømning fra sådan cirka 07:00 til cirka 07:45 eller 07:30. jeg kan ikke spille efter klokken 08:00 fordi der skal jeg i seng om verdagen. men i fridagene må jeg være oppe til cirka 10:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har autisme jeg er ikke hele tiden den perfekter skriver jeg kan ikke så mange forkotelser men jeg fx = for et exempel IRL = in real life og lidt mere

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.