Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Per Jakobsen


Per Jakobsen

Recommended Posts

Ingame navn:

- Per Jakobsen


SteamID: 

- STEAM_0:1:71365633


IRL fornavn:

- Benjamin


Alder:

- Jeg er 15 år (24-03-2003)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

- Jeg har haft meget erfaring gennem tiden i forskellige spil.

 

GARRY'S MOD:

 

  • SKY-ZERO:

       - Jeg startede ud som moderator på Sky-Zero hvorefter jeg blev promoted til junioradmin. Jeg var staff på Sky-Zero i ca. 2-3 måneder vil jeg tro før at serveren lukkede.

 

  • TurboRP:

       - Jeg har også ejet min egen server før i tiden. TurboRP var en server jeg startede op sammen med en af mine venner. Den server har også givet mig meget erfaring gennem tiden. TurboRP klarede sig fint og havde omkring de 25 spillere dagligt, indtil den lukkede.

 

  • Mine egne servere:

       - Igennem tiden har jeg selv ejet mange servere. Jeg har haft en server ved navn InfinityRP. Den blev ikke så populær, men havde dog lidt spillere.

 

  • Andre servere:

       - Har også været staff på andre servere, men navnene er glemt.

 

MINECRAFT:

       - I Minecraft har jeg også haft flere forskellige servere samt været staff på en del servere. Har haft en server ved navn ExposedPrison og ChangerPVP. Kan ikke huske navnene på de servere da det er lang tid siden.

 

COUNTER-STRIKE:SOURCE

       - I Counter-Strike:Source har jeg også været staff på servere. Navnene på serverne er glemt da det er lang tid siden.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Jeg er altid glad.

- Jeg kan godt tage noget sjov

- I skal vælge mig i stedet for de andre ansøgere er at jeg har meget fritid og har meget tid til at være på serveren.

- Jeg har meget erfaring som staff.

- Jeg har et fritidsjob hver tirsdag og hver 2. lørdag. Så jeg har meget tid til at være aktiv på serveren.

- Jeg er meget hjælpsom og elsker at hjælpe personer. 

- Jeg har 2245 timer i Garry's mod og 95 % af de timer er KUN baseret på RP.

- Jeg har 600 timer cirka i et spil ved navn FiveM som er et spil baseret på seriøs RP.

- Jeg tager så mange cases som muligt og gør mit bedste for at nå så mange som muligt og stadig hjælpe de forskellige personer.

- Jeg har meget erfaring med ULX.

- Jeg er ALTID fair uanset om det er mine venner der er i casen eller ej. De får samme straf som enhver anden person ville få.

- Jeg har en velfungerende mic, så de kan høre mig tydeligt i case. (Blue Yeti)

- Jeg er meget aktiv og forsøger at være på så meget som muligt.

- Jeg kan håndtere stressede samt pressede situationer.

- Jeg har kendt serveren lige siden starten (Kan ses på min profil indeunder "Medlem siden")

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

- Jeg vil forsøge at give spilleren en endnu bedre spiloplevelse end der er her i forvejen ved f.eks at hjælpe dem så meget som muligt og være så hurtig som mulig til at tage cases.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

- Som sagt har jeg masse af erfaringer med ULX. Jeg har kørt min egen server før i tiden og været staff på mange andre servere.

 

- Jeg kender næsten alle commands til ULX

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

- Jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt samt mundtligt. Jeg har et bredt ordforråd.

 

- Jeg bruger min mic hver dag når jeg snakker med folk på Discord eller ingame i forskellige spil.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 13.45 --> 23.00

Tirsdag (Ulige uger): 19.00 --> 23.00, grundet arbejde.

Tirsdag (Lige uger): Ikke mulighed da jeg har fri kl. 22 fra arbejde.

Onsdag: 15.30 --> 23.00

Torsdag: 15.30 --> 23.00

Fredag: 14.45 --> 01.00, hvis ikke senere.

Lørdag (Ulige uger): 11.00 --> 15.00 hvorefter jeg skal på arbejde, derefter 22.05 --> 01.00, hvis ikke senere.

Lørdag (Lige uger): 11.00 --> 01.00, hvis ikke senere.

Søndag: 11.00 --> 23.00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

- Ikke lige umiddelbart, nej.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, N3M0 ^_^ skrev:

+REP

- Kan finde ud af sit lort
- Meget moden og forholder sig roligt. (I admin cases) 
- God til at tage svære beslutninger i ophidsende situationer.
- Nok den bedste admin, jeg har oplevet. 


 

 

14 timer siden, Peter Jakobsen skrev:

 

+REP

  • Har styr på sit RP
  • Masser af erfaring
  • Fornuftig til at tage fair beslutninger i admin cases (Oplevet på andre servers)
  • Virker professionel, og er et godt billede udadtil

// Peter Jakobsen

 

 

Mange tak gutter 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Manno skrev:

Fin lang ansøgning, og godt sat op.

Har dog aldrig set dig ingame før, det kan være fordi at du spiller på evocity og jeg spiller på rockford.

 

Neutralt rep

 

Held og lykke!

-Manno

 

Først og fremmest. Mange tak!

 

- Ja, spiller på Evocity mest, men spiller også nogle gange på Rockford.

 

- Per Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.