Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Palle Jensen


Palle Jensen

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: 

Palle Jensen

 


SteamID: 

STEAM_0:0:220158249

 


IRL fornavn: 

Marcus

 


Alder:

15 år gammel - 7/12/03

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Det har jeg ikke nej.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 - Jeg er en stille og rolig person, men kan også godt lave spas indimellem.

- Jeg spiller stort set hver evig eneste dag inde på Stavox, og er virkelig aktiv.

- Jeg er god til at hjælpe folk, hvis de spørger om hjælp og jeg synes selv jeg er en meget hjælpsom person.

- Jeg er en meget positiv og udadvendt person.

- Jeg er meget lærenem og får hurtigt ting til at sidde fast i mit hoved.

- Kender reglerne godt og har læst dem igennem op til flere gange.

- Jeg taler pænt til andre spillere.

- Jeg er god til at være stille og rolig, selvom en person sviner mig til, eller taler grimt til mig.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke det store kendskab eller erfaring med ULX, andet end de simple commands såsom:

!bring (spillernavn)

!goto (spillernavn)

!jail (spillernavn)

!jailtp (spillernavn)

!hp (spillernavn)

osv.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er ikke ligeså så god til at formulere mig skriftligt, som jeg er mundtligt, og ja jeg bruger hele tiden min mic når jeg spiller, men jeg skriver også indimellem hvis jeg er igang med at spise noget, eller der bare er meget larm rundt omkring mig.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:30-23:00

Tirsdag: 15:00-23:00

Onsdag: 14:00-23:00

Torsdag: 15:30-23:00

Fredag: 15:00-03:00

Lørdag: 15:00-03:00

Søndag: 15:00-23:00

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Synes selv jeg er blevet mere moden siden min sidste ansøgning angående mit troll, og generalt bare mit sprog til andre spillere.

 

Tak fordi at i brugte jeres tid på at læse min ansøgning.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.