Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Capper


Capper

Recommended Posts

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingame navn: Capper


SteamID: STEAM_0:1:121425973


IRL fornavn: Casper


Alder: 14 20/10/04

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har nogle tidligere erfaringer fra andre spil. Som jeg godt kan bidrage med. Så som hvordan man skal opføre sig overfor andre, og hvordan jeg skal komme ud af svære situationer. Jeg har lært det på den hårde måde. Men sådan er det, nogen lære det godt andre gør ikke. Jeg kan ikke huske sidste gang jeg var staff på en anden server. Tror det var omkring 1 år siden. Jeg har også erfaringer fra andre folk som er staff på servere, eller har været. Har set nogle Staff videoer på YouTube, hvor jeg har lært noget. Har også lært hvad man ikke skal.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig, fordi at jeg gerne vil prøve at være staff, for sådan et stort community, som Stavox nu er. Jeg kan sagtens holde hovdet koldt, selv i de sværeste situationer. Jeg brænder også virkelig for at være staff, elsker at hjælpe folk, som har brug for det. Det er selvfølgelig også ærgerligt når man ikke kan klare folks problemer, men så kommer jeg bare godt over det. Hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg jo. Så prøver jeg også at hjælpe, de steder jeg nu kan. Jeg vil selvfølgelig give alle den samme oplevelse på Stavox til alle. Jeg vil give de nye en god oplevelse på serveren, som de gamle også har fået/får. Med mine 592+ timer, ved jeg hvad der er forkert og rigtigt. Jeg kan også bidrage med at i weekenderne at jeg er tidligt på, så der ikke er så meget failrp om morgnen. Noget af det jeg tilbyder med, er en dreng som der tager sig af andre, og som vil give en god oplevelse til alle.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kan 95% af alle standard ulx commands. De vigtigste kan jeg i hovdet. Ellers ved jeg at jeg kan finde dem alle i menuen. Jeg kan også nogle af de custom commands i har. Og jeg ved med garanti at jeg kommer til at lære dem jeg ikke kender.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig skriftlig så vel, som mundtligt. Jeg bruger ofte min mic, da det er nemmere ned at skrive. Men jeg har intet problem med at skrive.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 14:00-21:00

Tirsdag: 17:00-21:00

Onsdag: 15:30-21:00

Torsdag: 15:00-21:00

Fredag: 14:00-xx:xx

Lørdag: 06:00-xx:xx

Søndag: 06:00-21:00

Hellige dage og ferier: 06:00-xx:xx

 

Alle tider er cirka, der kan sagtens være gange hvor jeg ikke kan de tider, eller det er andre tider.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg spiller mest på Evocity, men har intet i mod at komme ind på Rockford, for at lave staff arbejde.

 

Tak fordi du har taget jer tid til at læse min ansøgning.

 

Hvis i har nogen spørgsmål, eller anden relevant information til min ansøgning, er i mere end velkommen til at skrive det her neden under.

 

- Capper

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.