Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


RolfDk

Recommended Posts

Ingame navn:RolfDk
SteamID:STEAM_0:1:89838566
IRL Navn:Rolf
Alder:14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:I skal vælge mig fordi jeg har været mod herinde før og jeg blev demoted fordi jeg ikke lavede nok tog ik nok admin chases hvilke jeg ik vil lade ske igen. Ved jeg har cdm,et en del men det er altså kun fordi jeg ik kan finde ud af at køre. Jeg spiller på serveren hele tiden fordi jeg ik har noget liv jeg spiller når jeg komme hjem fra skole til kl 21.00 ca. Jeg kan først komme på klokken 18.00 om tirsdag og onsdag fordi der er jeg til karate. Om lørdage n er jeg til fodbold og nok også kampå om søndagen så om lørdagen kan jeg komme på kl 12.00. Har også fået nogle klager da min klan gjorde noget dumt imens jeg stod afk så dem det gik udover blev sure på mig også selvom jeg stod afk der var også nogle klage fra de mindrer fordi jeg gav dem en straf på 100 sekunder? 
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja har været mod herinde før så jeg kender også dem i har lavet
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:Jaa har lidt problemer med stavningen men det er ik fordi jeg er orblind eller noget men det er ik meget.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:Jeg har været mod herinde før så kan alle ulx kommandoerne vil tage flere admin chases end jeg gjordde før!
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja var mod på den her stavox for ik så lang tid siden.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:Var mod på jeres server i ca 3-4 uger
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er en 14 årige glad dreng som elsker at spille spillet garrys mod har spillet det i 1000 timer.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:Jeg vil starte med at tage ham op i en admin sag og snakke med ham banne ham for alle dealer jobs jaile ham i 500 sek og strippe ham hvis han bliver ved med at rdm'e vil jeg nok banne ham p

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil slette hans fading doors og jaile ham i 100 sek give dem der midsted deres våben igen

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: vil gagge dem bægge to og sige roligt til dem at de skal holde sig væk fra hinanden

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vil perm banne ham hvorfor? Fordi jeg ved at John og Jimboe tager ddos trusler meget seriøst 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:Jeg vil sige han skal skifte navn, hvis han ik gør det vil jeg kicke ham hvis han stadig ik gør det vil jeg banne ham i 1 dag!

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:Jeg vil banne ham for alle crime jobs og sige hvis han gør det igen vil jeg banne ham i fem timer så han kan gå ind og læse reglerne
Link til kommentar
Del på andre sites

Har ikke set det helt store ved dig endnu, men tænker lidt at du muligvis kan rette lidt op, angående de øvrige kommentare, så tænker lidt en god ide er at vente 2-3 uger også ansøge igen, hvis du altså vælger at gøre det bedre, spille mere seriøst på serveren og ikke bryde regler.

- Neutral.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Pwedmy said:

Har ikke set det helt store ved dig endnu, men tænker lidt at du muligvis kan rette lidt op, angående de øvrige kommentare, så tænker lidt en god ide er at vente 2-3 uger også ansøge igen, hvis du altså vælger at gøre det bedre, spille mere seriøst på serveren og ikke bryde regler.

- Neutral.

Jeg har nu ventet et stykke tid så håber lidt at jeg kan blive ansat igen :) jeg regnede ik med at få et + fra Tobey jeg kan ik lige kalde os bedste venner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, RolfDk said:

Jeg har nu ventet et stykke tid så håber lidt at jeg kan blive ansat igen :) jeg regnede ik med at få et + fra Tobey jeg kan ik lige kalde os bedste venner.

Det bliver til gengæld så et problem, eftersom vi er et "team" det vil sige at i skal arbejde sammen, og hvis i ikke køre godt sammen, går det lidt fra hinnanden?

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, Pwedmy said:

Det bliver til gengæld så et problem, eftersom vi er et "team" det vil sige at i skal arbejde sammen, og hvis i ikke køre godt sammen, går det lidt fra hinnanden?

Altså jeg er villig til at arbejde sammen med alle dem som vil med mig :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.