Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request


Kusserøg

Recommended Posts

Hej.

Palle Jensen (STEAM_0:0:220158249) har abused sin pligt, som politibetjent og har skudt mig og min ven uden grund, jailer os og derefter ransager vores hus uden nogen grund. Vi spørger ham så hvorfor han gjorde, som han gjorde. Grunden var åbenbart, at vi "prøvede at køre ham ned" selvom han SELV hoppede ud foran bilen, MIDT på vejen Jeg synes det er noget absolut svineri, og sådan nogle typer burde ikke være tilladt på, så positiv en server. 

Dette fandt sted den 28/2-19

 

Mvh: Mia Haribo Madsen (STEAM_0:1:174803595)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Tak for din report - Det er selvfølgelig frustrerende, hvis ens medspillere ikke følger reglerne.

Dog er det svært for os at gøre noget uden tilstrækkelig bevismateriale.

 

Ydermere har du ikke fulgt vores skabelon for ban requests. Læs den igennem og forsøg igen. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld jeg ikke lige havde et bevis materiale, men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal bevise det, når jeg ikke har optaget det.

Lige nu har Palle Jensen fortsat med, at arrest folk uden grund (f.eks mig), fordi vi står og giver ham konstruktiv kritik 

 

Mvh: Mia Haribo Madsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.