Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Undskyld...


FluX

Recommended Posts

Hej, jeg blev bannet for stavox for omkring 1-2 måned siden.

 

Det skete da jeg var til et lan hos en af mine venner. Vi var påvirket af alkohol. Vi sad og kedet os så vi valgte at gå ind på nogle forskellige Garrys mod servers. Vi gik så tilfældigt ind på jeres server og "fuckede" rundt som at sige. Vi startede et museum hvori min ven byggede en penis. Der kom så en person ind og kiggede på hans skultur hvor jeg så valgte at skyde ham. Jeg opdagede meget hurtigt at det var rdm. Der kom så en admin og snakkede med mig. Da jeg var påvirket svarede jeg selvfølgelig dumt og endte med at lyve og "trolle" som der stod i min ban besked.

 

Grunden til at jeg nu gerne vil blive unbannet er fordi jeg godt kan se hvor dumt og forkert at mig at gøre disse ting. Mine venner er begyndt herinde og jeg har nu virkelig meget lyst til at spille her igen. Bare hvor jeg faktisk spiller spillet som det skal og ikke ødelægger det for andre. Undskyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.