Hop til indhold
Stavox

[Solved] Man skal beholde sine ting når man flygter fra fængslet


Martus

Recommended Posts

Hej.

 

Hvis man bliver arresteret med genstande i sin inventory, beholder man det under den tid man er arresteret, men flygter man mister man det.

Så jeg forslår at man ikke mister de ting man har på sig i fængslet, hvis man flygter.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/2/2019 den 10:23 PM , Martus skrev:

Hej.

 

Hvis man bliver arresteret med genstande i sin inventory, beholder man det under den tid man er arresteret, men flygter man mister man det.

Så jeg forslår at man ikke mister de ting man har på sig i fængslet, hvis man flygter.

Godt forslag. 

Det kunne fungere godt samen med det andet forslag:

Hvis man kigger på Dynn's comment.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Metro skrev:

Jeg snakkede med Dynn om det i går. Fremover bliver alt konfiskeret ved arrest, og pengene for konfiskering af items bliver sat i bankboksen.

Hvad så hvis man bliver unarrestet? Får man så sine ting tilbage til ens inventory?

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Metro skrev:

Jeg snakkede med Dynn om det i går. Fremover bliver alt konfiskeret ved arrest, og pengene for konfiskering af items bliver sat i bankboksen.

 

12 minutter siden, Martus skrev:

Hvad så hvis man bliver unarrestet? Får man så sine ting tilbage til ens inventory?

Og i så fald ryger pengene så ud af bankboksen igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Martus skrev:

Hvad så hvis man bliver unarrestet? Får man så sine ting tilbage til ens inventory?

Det den gør når du bliver arrested er at den tager og tømmer dit inventory for våben og når en admin returnér dem tjekker den jo hvilke våben du fik stripped og hvilke du i så fald skal have tilbage

2 timer siden, Bjørnen skrev:

 

Og i så fald ryger pengene så ud af bankboksen igen?

 Man kunne lave det samme som borgmester jobbet at de pengene først blev tilføjet når man kommer ud af fængslet

 

Man kunne så også tilføje så når man konfiskere våben/weed kunne man have mulighed for at vælge hvad du ville tage så hvis han har weed men våbenloven tager du ikke hans våben men kun hans weed og kan derefter give ham muligheden for en bøde af passende størrelse 

 

-skrevet fra los mobilos

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Aske skrev:

Det den gør når du bliver arrested er at den tager og tømmer dit inventory for våben og når en admin returnér dem tjekker den jo hvilke våben du fik stripped og hvilke du i så fald skal have tilbage

 Man kunne lave det samme som borgmester jobbet at de pengene først blev tilføjet når man kommer ud af fængslet

 

Man kunne så også tilføje så når man konfiskere våben/weed kunne man have mulighed for at vælge hvad du ville tage så hvis han har weed men våbenloven tager du ikke hans våben men kun hans weed og kan derefter give ham muligheden for en bøde af passende størrelse 

 

-skrevet fra los mobilos

 

Dine ting skal kun returneres hvis en staff unarrester dig tænker jeg. Hvis der er tale om RDA skal en betjent ikke selv håndtere det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Metro skrev:

 

Dine ting skal kun returneres hvis en staff unarrester dig tænker jeg. Hvis der er tale om RDA skal en betjent ikke selv håndtere det.

Det jeg mente var at når man bliver arrested fjerner serveren alle dine våben(og konfiskeringes pengene bliver først smidt i bank boksen efter de 5 min arrest)  og hvis du bliver arrested og får dine våben returneret tjekker den hvilke våben du fik fjernet og får den så tilføjet til dit inventori 

Altså så det kun sker ved admin unarrest (kunne godt se at det var formuleret lidt forkert i forhold til at kun skulle ske ved admin unarrest)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.